Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link mellem shop og blog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

God lørdag

Jeg har min blog liggende på www.brandviden.dk og min shop på sikkerhedseksperten.dk, jeg skal i gang med at linke mellem de to og vil gerne komme korrekt ud af dette. 

Som jeg har forstået det, vil link mellem de to sider udligne hinanden og dermed ikke lave en værdi.
Men fra shoppen og mine produkter, vil jeg gerne link overtil nogle artikler der omhandler netop disse produkter. Er der en måde at gøre dette på, uden at linket udfra shoppen, anses som et link.

Lidt kryptisk skrevet, håber i forstår :) 

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skal bare sætte nofollow på. så din link kommer til at se sådan her ud:

<*a href="http://www.dinside.dk" rel="nofollow">Linktekst</a*>

Du skal selvfølgelige fjerne de to * jeg har indsat, og så rette link og link tekst til. Du kan desuden læse mere om nofollow her på Wikipedia.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nææ hvor simpelt, tusind tak for det!

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme, skulle der være andet, så spørger du bare :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen,

Michael har allerede svaret dig på det tekniske spørgsmål.

Jeg kan så tilføje, at jeg ikke selv ville begynde at rode med at sætte nofollows på links til en af mine egne sider. I dit tilfælde ville jeg bare linke frem og tilbage mellem de to sider, som det nu engang falder naturligt (og forventes at understøtte konverteringen i din shop).

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Frank, den skal jeg lige overveje. 

Det er måske ikke tiden værd?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom det formentlig ikke tager for længe at sætte det på et par links, tvivler jeg stadig på, at det er indsatsen værd.

 

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig med Frank.

Der er bestemt ingen grund til at sætte NOFOLLOW på dine links mellem sites, såfremt disse links er relevante - altså, at det er nogle links som er relevante for brugerne på de sider de optræder - f.eks. en artikel der handler om røgalarmer, som så linker til din shop hvor man kan købe dem.

Tilmeldt 23. Dec 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel bedst kun at linke fra Blog til Shop, her tænker jeg ikke på link værdi, men mere at du jo så ellers leder dine kunder væk fra shoppen

Vil du absolut  linke fra shoppen til bloggen skal det være med pop up vindue.

Find din nye cykel på Netcyklen.dk - Cykler 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan også kun støtte Frank og Mikkel... Så længe det kun er få links der går frem og tilbage mellem blog og shop skal du ikke bekymre dig - hvis du derimod lavede rigtig, rigtig, rigtig mange links mellem begge sites - samt ikke linker til andre sites skal du begynde at bekymre dig.

Generelt skal du gøre hvad der er det bedste for dine besøgende, og opbygge dine links og sider med dem i tankerne. Hvis du derefter sørger for at google kan komme til dit indhold (at det ikke er tekst i billeder, javascript, flash, flames ect.) uden problemer er du allerede langt SEO-mæssigt.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)