Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskat ved 2 jobs?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et fast job, hvor jeg har PC og internet stillet til rådighed. Her kommer jeg jo til at betale multimedieskat af 3000.

Hvis jeg så i mit enmandsfirma betaler for min mobiltelefon (jeg har ingen fastnet), skal jeg så beskattes yderligere af det private forbrug af det, eller er jeg allerede dækket ind ved at jeg betaler min multimedieskat?

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

cjn:

Hej

Jeg har et fast job, hvor jeg har PC og internet stillet til rådighed. Her kommer jeg jo til at betale multimedieskat af 3000.

Hvis jeg så i mit enmandsfirma betaler for min mobiltelefon (jeg har ingen fastnet), skal jeg så beskattes yderligere af det private forbrug af det, eller er jeg allerede dækket ind ved at jeg betaler min multimedieskat?

Claus

Hej

Jeg er af den opfattelse, at der kun skal betales multimedieskat 1 gang pr. husstand, ligesom før hen med værdi af fri telefon. Fordi du har adgang til flere, bruger du dem ikke nødvendigvis mere end forudsat i forbindelse med indførelsen af beskatningen.

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Reg. Revisor TSP:

cjn:

Hej

Jeg har et fast job, hvor jeg har PC og internet stillet til rådighed. Her kommer jeg jo til at betale multimedieskat af 3000.

Hvis jeg så i mit enmandsfirma betaler for min mobiltelefon (jeg har ingen fastnet), skal jeg så beskattes yderligere af det private forbrug af det, eller er jeg allerede dækket ind ved at jeg betaler min multimedieskat?

Claus

 

Hej

Jeg er af den opfattelse, at der kun skal betales multimedieskat 1 gang pr. husstand, ligesom før hen med værdi af fri telefon. Fordi du har adgang til flere, bruger du dem ikke nødvendigvis mere end forudsat i forbindelse med indførelsen af beskatningen.

Med venlig hilsen

Hej igen

Jeg smider lige et link til SKAT's vejledning, hvor det fremgår på side 11 i pdf-udgaven http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1844861

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Det var også, hvad jeg forventede, men jeg havde ikke lige selv fundet forklaringen...

Claus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

cjn:

Tak for det. Det var også, hvad jeg forventede, men jeg havde ikke lige selv fundet forklaringen...

Claus

 

Du er velkommen tilbage Wink

Med venlig hilsen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)