Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

OperationX og SKAT

Side 11 ud af 11 (110 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehehe... Ja, så skal jeg til tasterne og søge om et sponsorat til "Klubben for Jakobbers fremtidige velvære". Jeg skal også kun bruge små beløb (5.000,-) - så hvis jeg kvitterer med en t-shirt med deres logo vil de, med den vom jeg render rundt med, få en imponerende eksponering.

Det er pokkers som sådan en pressemeddelelse kan ødelægge meget for en virksomhed - efter udsendelsen havde jeg glemt alt om at Citrix blev nævnt - efter meddelelsen tror jeg stadig ikke de har stukket næsen for langt frem, men til gengæld fremstår de som, ja, lallende idioter er måske i overkanten, men som en stærk aktør i underholdningsbranchen.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
fritstillet fra arbejdet

Der er altså en forskel på at være "fritstillet" og "fritaget".Wink  .....

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du sikkert ret i, men jeg overlader trygt semantikken til andre :)

I alle fald sidder manden ikke med de ansvarsområder han gjorde før og skal nu stå til ansvar overfor en politiundersøgelse. Var det ikke kommet dertil kunne man med rette have stillet spørgsmålstegn ved om der var kød nok på udsendelsen. Men det var der så ...

Det endelige resultat er naturligvis noget politi og dommere i sidste ende skal tage stilling til - ikke OperationX. De kan bare stille de vigtige spørgsmål der skal til - på samme måde som det har være tilfældet med masser af andre sager gennem tiden, hvor journalister har optrævlet vigtige sager (Farum, Tamilsagen osv).

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:
I alle fald sidder manden ikke med de ansvarsområder han gjorde før og skal nu stå til ansvar overfor en politiundersøgelse.

De opgaver som han havde i forhold til OperationX blev han jo fjernet fra allerede da SKAT for måneder siden fik kendskab til sagen.

Din skeptisk mod SKAT's evne til at håndtere sagen er kommet til skammeWink.  Det spændende bliver nu hvad politiet kommer frem til og herunder om der er kød nok på sagen til en egentlig sigtelse...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:
Din skeptisk mod SKAT's evne til at håndtere sagen er kommet til skamme

Det vil jeg nu ikke mene - jeg synes stadig deres håndtering er kritisabel. De udviser en lukkethed omkring den her sag (se ComOn artiklen), som minder mig mest om det gamle Sovjetunionen, eller Google :)

Jeg kunne godt tænke mig at vi fik opdateret forvaltningsloven med samme type åbenhed som der eksisterer i USA.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Så er den omtalte person på SKAT fritstillet fra arbejdet og meldt til politiet. Så der var åbenbart kød nok på udsendelsen til at gå videre med sagen ...

http://www.comon.dk/nyheder/SKAT-ansat-meldt-til-politiet-1.304359.html

Så havde de alligevel fat i et eller andet... Man kan vel kun sige Yes til Operations Xs research arbejde!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

Det vil jeg nu ikke mene - jeg synes stadig deres håndtering er kritisabel. De udviser en lukkethed omkring den her sag (se ComOn artiklen), som minder mig mest om det gamle Sovjetunionen, eller Google :)

Jamen hvad havde så tænkt dig. At de skulle begynde at udtale sig offentligt inden de har fået hoved og hale på hvad det drejer sig om. Det er helt utroligt folk har med at kritisere. Vi taler om en kæmpe organisation hvor man har fældet én person og hvor man nu har taget konsekvensen af det.  

 

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:
Vi taler om en kæmpe organisation hvor man har fældet én person og hvor man nu har taget konsekvensen af det.

Fældet og fældet. Lad os nu se hvad Politiet kommer frem til. En tjenestemandssag er bygget op omkring nogle mekanismer, der både skal beskytte systemet men også den sigtede tjenestemand. At lade politiet efterforske er netop et udtryk for dette og er med til at sikre en vis grad af retssikkerhed for de involverede parter.....

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Side 11 ud af 11 (110 indlæg)