Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge at hende inden for Restaration i Avedøre holme?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Amino´er...

Jeg har nu været i Piizza branchen i mange år og for pr. år siden valgte jeg at have nye udfordringer og valgte derfor at købe en Cafe/Sandwich bar i Avedøre Holme hvor der er mere end 10.000 medarbejder i hele området.

Jeg har kun 2 konkurrenter... Benzin taknek og en pølsevogn....

Desværre kan jeg ikke finde ud af at lave så måget business med firmaer, fordi jeg har førhen bare har solgt til private kunder og ikke firma aftaler desværre?..

Jeg ville derfor høre lidt råd fra jer og det er fordi der er en del Erhverskunder og idag har jeg 2 firmaer med faste leveringer og gerne flere fordi vi er de eneste som sælger Sandwich i hele området.

Du må også gerne skrive hvis du måske er interesseret i min forretning eller give nogle ideer fordi pengene kan vokse nemt!

 

TAK?

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidligere arbejdet ude på Avedøre Holme og kan måske komme med nogle ideer.

Skriv til mig på ki@cslogistics.dk

Med venlig hilsen

Karsten

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I Aalborg har vi en virkelig god pølsevogn med flytes

Min favorit er kylling og bacon, desværre kan jeg ikke huske de andre varianter.

Det ser ret let ud at lave
Vælg en godt flyte med lækker sprød skorpe - denne varmes
Bacon og kylling steges på pande
-Opbygning:
½ Flyte <- Mirakelvip <- salat <- agurkeskiver <- dressing <- kylling <- bacon <- mirakelvip <- ½flyte

Jeg ved ikke hvorfor, men alle er vilde med det, og det er ikke noget som man bliver træt af. Det er hurtigt og nemt at spise, så der er kø ved den lokale alle middage.

Tag et par stykker under armen og stryg ud til ledelsen på de enkelte virksomheder og byd på flyte, hvis de giver sodavand. Så kan du "let" få kontakt, og du har allerede fortalt "hvad det er du vil".

Dette kan måske give bagslag, hvis der er mange virksomheder - så "leth" en spise er det heller ikke ;)

 

Dennis

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der gratis pizza til gode forslag?? Stick out tongue

Et af de firmaer der tjener rigtig gode penge på fastfood til erhvervskunder er Dominos. Personligt kan jeg ikke lide Dominos pizzaer, og så synes jeg de er dyre. Men de er rigtig gode til at levere løsninger som erhvervet vil have. Så prøv at undersøge deres forretningsmetoder nærmere, og lad dig inspirere af dem. Uden at vide det, så tror jeg at du bl.a. skal tilbyde:

- At kunderne kan købe på konto. Dvs. med afregning 1 gang om måneden, hvor du sender en faktura
- Sikkerhed for levering til en fast tid, så kunden er sikker på at maden er klar lige når de går til frokost.
- Prøv med et sundt alternetiv

Herudover kan du jo være lidt fræk. Tak ud med smagsprøver lige omkring frokost. Du siger selvfølgelig at det er gratis, og så efterlader du en stak brochurer. Så skal du nok blive husket!

Ulempen med Avedøre Holme er jo nok at mange af de store virksomheder har kantiner...

Håber du blev inspireret.

Hilsen Morten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)