Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokal erhvervsbogen ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik en opringning fra en fra Lokal erhvervsbogen.

Han ville have små 3000 kr. ex moms for at blive optaget.

Han fik det til at lyde som om det var noget man skulle som ny i erhvervslivet...

Er dette korrekt ??

Eller er det en af de fup bøger...

Der kommer en opringning igen om lidt for at bekræfte det...så hjæææælp ;-)

På forhånd tak

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PErsonligt ville jeg sige NEJ TAK til alle sådan annoncer der ringer uopfordret!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft firma i 10 år og har aldrig hørt om dem. Så vi kan godt slå fast at det ikke er nødvendigt at kende dem, for at starte firma.

Der er heller ikke noget om dem på Google. Mit råd : Sig nej tak, og sig i det hele taget nej tak til alle som du ikke selv har tjekket op på.

Brug noget tid her på Amino, spørg folk hvad der er godt at tilmelde sig. Og søg selv lidt på nettet og find noget du kan se med garanti giver den værdi du betaler for, som minimum

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ny i erhvervslivet er det eneste du "skal" at sørge for at indberette moms og årsregnskab - så lad være med at spilde dine penge på den slags fidus-foretagender.

Mvh
Leif

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ALDRIG travlt med at blive optaget i en telefonbog.

Der er ganske få, der stadig bruger papirbøger til at finde telefonnumre, så hvis du skal med, skal tilbuddet være rigtig godt.

Hvis du ikke tror, du kan bruge det til noget, så afvis venligt og klart.

Hvis du tror, du måske kan bruge det til noget, så bed om at få tilsendt skriftligt materiale pr. gammeldags post - herunder gerne et eksemplar af sidste års telefonbog, så du kan se kvaliteten.

Men vær ikke bange for at afvise telefonsælgere.
De få myndigheder, som du SKAL i kontakt med, skal nok henvende sig på skrift på en måde, så du ikke er i tvivl.

Jeg kender ikke den omtalte bog, så det er svært at sige, om det er en ordentlig lokal bog eller en fup-fidus. Men det er vel også ligemeget, når du ved, at du skal sige nej tak.

venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er i hvert fald noget du IKKE er tvunget til at være med i.

Det lugter langt væk af annoncehaj.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig pænt nej tak, og brug dine penge på noget andet.

Når det så er sagt, så er der stadig væk folk over 30-40år som gør brug af telefonbøger for at finde det de søger

Men jeg vil sige hvis ikke du kender dem, og venner / bekendte heller ikke gør, så lad væreWink

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)