Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idé nogen måske kan bruge: Strømpebukser til gravide

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der mangler strømpebukser til gravide! Jeg har tænkt over det mange gange, men ved at det ikke er en forretningsidé jeg selv kommer til at kaste mig over. Derfor videregives idéen hermed :-)

Strømpebukser til gravide - jo, de findes, bevares... men kun i meget begrænset udvalg (sort, hudfarvet med mærkelige støttefunktioner). Hvis man vil have noget med striber, prikker, farver, uld, hulmønstre osv. så er det ikke til at opdrive. Tro mig - jeg ledte intenst i 9 måneder - også i udenlandske webshops, uden held.

H&M er nok nogle af dem der sælger flest strømpebukser til gravide - selv her skal man være heldig hvis man skal finde et par grå med snoninger.

Jeg er overbevist om at der er både nationalt og internationalt potentiale i en webshop med et bredt udvalg af flotte (og behagelige!) strømpebukser og leggings med god plads til maven.

Det er forholdsvis enkelt - målgruppen er klar - gravide kvinder vil der forhåbentlig altid være. Selv ville jeg være lykkelig for at få lov til at betale for en masse flotte strømpebukser jeg kunne se knaldgodt ud i og samtidig have det behageligt i mens jeg var gravid.

Måske kan man med fordel tænke i noget med økotex-standarder og den slags - mange bliver meget opmærksomme på kemikalier under deres graviditet

Kig evt. på www.sneaykyfox.dk for at se et bredt udvalg af strømpebukser - det er sådan et udvalg jeg mener der mangler til gravide.

Idéen er hermed givet videre - jeg håber nogen griber min bold, så jeg kan shoppe hos dem når jeg bliver gravid igen :-)

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)