Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis e-conomic kontokort på din hjemmeside

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Måske kan jeg hjælpe jer, - og det skal ikke koste noget...

Vi giver kunder mulighed for at give 1kr til en god sag ved ethvert køb hos os - og hvis de giver 1kr giver vi 2kr - det ville jeg gerne dokumentere, og jeg blev træt af manuelt at lægge rapporter op over bidragene.

Så jeg har fået lavet et PHP script der trækker et kontokort fra en given e-conomic konto og skriver det til en HTML tabel.

Således kan I give jeres kunder mulighed for at vise specifikationerne af en konto i jeres regnskab i realtime - og rækkerne kan formateres udfra forskellige kriterier såsom beløb, en tekststreng m.m.

 

Jeg har en konto i mit regnskab hvor jeg hensætter bidrag til gode formål - den ville jeg gerne have at mine kunder kunne se således at der blev spillet med åbne kort.

 

I kan se det her:

http://olsensrevision.dk/api/godsag.php

Bilagene lægger man op i en bilagsmappe sammen med scriptet, så laver den selv hyperlinks til de transaktioner hvor der er uploadet bilag.

 

Står du og skal bruge noget lignende og kan du programmere lidt, så send mig en email eller PM, så fjerner jeg lige mine regnskabsoplysninger fra scriptet og sender det til dig.

Kan du ikke programmere, og skal bruge noget lignende kan det modificeres til dine behov for en slik.

 

Jeg håber der er nogen der kan bruge det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)