Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarksindsamlingen lad os stå sammen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må nok støtte op om Jørgens indlæg om kontanthjælp, det er ikke længere noget man bare får, og jeg syntes også det er en god ide med børne cancerfonden, der er mange steder man bør hjælpe.

mit udgangspunkt er bare at der virkelig ligger rigtig mange restvarer rundt om som kunne byttes til kontanter, og både dem som køber varen og dem der får pengene ville være glade, og samtidig kan den som har givet varene have god samvittighed.

Måske man skulle lave nogle forskellige indsamlinger, og så når folk giver varer kunne de vælge hvilken indsamling de vil støtte, det kunne måske være løsningen, og samtidig ville det give et overblik over hvad danskerne mener er vigtigst at støtte.

Med vores fælles hjælp kan vi få samlet en masse fede ting sammen til nogle auktioner, og gøre en god gerning.

Henrik

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, restvarer mig her og restvarer mig der, - det drejer sig om at flytte en beskeden del af vores formue som vi egentlig ikke kan mærke  - til et mindre heldigt sted hvor de rent faktisk kan mærkes og kan lindre.

Og så drejer det sig om at vi skal stå sammen og motivere hinanden, måske gejle hinanden op så vi tror vi kan få noget markedsføring ud af det også.

Jeg vil gerne hermed lægge ud - jeg overfører 100kr til et godt formål her:

http://olsensrevision.dk/api/aminoforever.pdf

 

I andre skal da endelig bare donere varer, men jeg har nu altid ment at rede penge var nemmere at tage og føle på...

 

Og selvfølgelig skal det være god markedsføring at gøre noget godt, - de 100kr jeg lige har overført i denne forbindelse forventer jeg et rigtig godt afkast på.

Og jeg er faktisk meget begejstret for social ansvarlighed, uanset bagvedliggende motiver, så hvis du viser du vil gøre noget tilsvarende eller måske bedre end jeg lige har gjort, så skal jeg nok forsøge mig med din auktionsside - jeg vil gerne støtte socialt ansvarlige virksomheder - virksomheder der tør gøre noget. Ja, jeg har masser af nye varer og brugte varer, i partier og enkeltvis - det er en del af min levevej og der omsættes for ca. en million om året på den måde p.t.

 

 

Varer = penge og penge = varer. Jeg handler med dem, så hvis du ikke gør det, så tro mig !

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det gode ved at give er, at man helt selv kan bestemme, hvad og til hvem, man vil give.

Det helt fantastiske ved at give er, at man altid får mere igen.

Nogle vil give til dem, der trænger allermest, nogle vil give til dem, der er nærmest. Andre til nogle helt andre.

Man kan give tid, penge, ressourcer, netværk og anerkendelse. Penge er gode, fordi modtageren som regel kan bruge dem på det, der giver værdi for dem.

Men ikke alle her penge, og så kan man jo give nogle af de andre ting, som kan være lige så værdifulde - så skal man bare gøre lidt større arbejde for at finde ud af, hvordan man giver så modtageren og én selv får noget ud af det.

Jeg mener ikke, at man skal bedømme andres gaver - man kan være med eller lade være, og så give til dem, man hellere ser modtage noget.

Danmarksindsamlingen er et fantastisk tiltag, og det er de andre også.

Giv vel :-)

/Tommy

Hej med dig :-)

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Heenrik

Så fulgte jeg Jørgens eksempel,  og lad os så hjælpes med at finde nogle varer til nogle godgørende auktioner, skriv i denne tråd hvad du har og lad os komme igang med dette projekt.

Betalingstype: Kontooverførsel Netbank
Status: Udført
Fra konto: Plus Fri - 4372149183
Tekst på kontoudskrift: børnecancerfonden
Beløb: -100,00  
Dato: 11.01.2010
Rentedato: 11.01.2010
Kvittering til afsender: Nej
Til konto: 4300 4300891543
Bank: Danske Bank
Modtager: Vi har overført beløbet til:
BØRNECANCERFONDEN
V/ADVOKAT OLUF ENGELL
C/O BRUUN & HJEJLE I/S
AMAGERTORV 24, 3
1160 KØBENHAVN K
Tekst på modtagers kontoudskrift: Amino forever
Referencenummer: 3060011954

Fra Langeskov
Tilmeldt 7. Dec 08
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke nogen der er med på dette, venner

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)