Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Wedderkopp
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej vi er godt igang med at oprette en turnering i danmarks mest eftertragtede action skyde spil Counter Strike Condition Zero.
Denne turnering vil indvolvere 25 forskellige grupper af unge fra hele danmark.
Der skal rundt regnet være 150 tilmeldte i denne turnering som kommer til at strække sig over 2 måneder hvis alt går som det skal.
Vi står bare og har et problem, da denne turnering er 100% gratis at tilmelde, for at de unge i Danmark kan få en hyggelig og sjov stund.
Men vi søger nogle præmier til vinderne, dette behøver ikke store præmier, men bare så der er noget at vinde.
Derfor håber vi at nogle af jer her på Amino har lyst til at byde ind med noget il puljen.
Hvis du har lyst til dette kan du bare skrive her under, og du får et banner fra dit firma samt en beskrivelse ind på vores sponsor side.

Hvis der er en gavmild derude og sponsorer en stor ting til puljen vil dit banner selvfølgeligt kommer på vores forside inde på hjemmesiden samt på vores turnerings servere inde i spillet.

Det at dette vil komme på hjemsiden vil betyde at dit firma eller din hjemmeside vil få rigtig god eksponering.

Vi håber meget på at nogle her på Amino har lyst til at hjælpe os :)

Med venlig hilsen
Ejerne af Ledz Turnering

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Hej vi er godt igang med at oprette en turnering i danmarks mest eftertragtede action skyde spil.

Er det Counter-Strike?

Fra Wedderkopp
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

OPS: det laves lige et EDIT ja det er Counter-strike Condition Zero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

OPS: det laves lige et EDIT ja det er Counter-strike Condition Zero

Har sendt dig en PB. Smile

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke se, at der er grundlag for eksponering her.

Hvis man er ude efter eksponering, så ville jeg da gå til et event hos Slap Live. De har tv og har brugt rigtig lang tid på at få et netværk op at stå. Og som kan garantere et publikum at eksponere til.

Hvis jeg var jer, ville jeg forsøge at finde en håndfuld penge evt. som indmeldings-gebyr og derefter gå til top 10 på edbpriser og forsøge at sige noget i retning af: "Vi søger en sponsor til vores event, hvis vi køber for xxxx kr, vil i så smide ekstra vare i hatten mod at vi gør dit og dat for jer?". Jeg ville nok forvente over 50% afslag, men det er stadig forsøget værd.

Dennis

Fra Wedderkopp
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret kyder fornuftigt og du skal også have tak for de gode råd.

Fra Wedderkopp
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

andre med nogen gode ideer ? eller der er intra. i at sponsorere os ?.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)