Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fulfilment service i udlandet

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kbh S
Tilmeldt 10. Jan 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk!

Jeg er helt grøn indenfor iværksætteri, men har et par projekter på tegnebrættet i øjeblikket som jeg gerne vil have sparket gang i.Smile

Et af dem går ud på at producere dvder og manualer til salg i en webshop.
Det markede jeg gerne vil sigte mod (der hvor jeg vil kunne producere et produkt med den højeste kvalitet) er ikke specielt stort herhjemme, men der er en del at hente i USA og England.
Jeg vil helst ikke selv skulle stå med et lager og sørge for fragt og forsendelse, så jeg har undersøgt lidt omkring mulighederne for at betale sig fra det, og kommet frem til at jeg skal have fat i et fulfilment house i USA til den slags. Det ideelle ville selvfølgelig være hvis de også kunne printe manualer og dvder for mig.

Så jeg skriver for at høre om der er nogle af jer herinde der har erfaringer med den slags iværksætteri, og om i kan anbefale nogle bestemte firmaer der både tager sig af print og produktion af manualer og dvder + forsendelse?
Og selvfølgelig om i evt. kan advare mig mod nogle typiske faldgruber for nybegyndere? Smile
Hvis i kan komme på en bedre løsning end et fulfilment house til min problemstilling ville det også være kanon!
Håber der er nogle med noget erfaring der har lyst til at byde ind.

Mvh Thomas la Cour

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 05:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)