Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at vinde 2 Champions League billetter!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Nicolaj:
Jeg har virkelig også fået konkurrence fra en anden gut der gerne vil til fodbold, men er der ikke noget med at konkurrence er sundt Wink

Og til Jer andre, så er det her det sker: http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=143098325365

Lav en "synes godt om" til mit vægopslag, så kvitterer jeg med 5 store stjerner StarStarStarStarStar 

Hej Nicolaj,

Ham "gutten" har tilsyneladende flere venner, end Amino netværket kan samle om at sende en Amino'er afsted til Champions League.

Hvis du vinder, tager du så skridtet og bliver Amino Plus? Skype-Wink

I såfald er det jo en win-win situation for Amino Skype-BigSmile

 

 

Det er en aftale, hvis jeg vinder og Thorborg har givet en Yes, så er jeg plusmedlem d. 22-1-10, dagen efter konkurrencen slutter Smile

Det er faktisk svært at få mine egne venner til at stemme. Jeg har skrevet hvordan de skal gøre på min væg. Når de klikker på linket og kommer til gruppens væg, så skal de tilmelde sig gruppen, men når det er gjort, så skifter siden over på info istedet for væg. Det betyder at de fleste klikker tilbage på min væg istedet for gruppens væg og giver mig en Yes på min egen væg. Confused

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
Det er faktisk svært at få mine egne venner til at stemme. Jeg har skrevet hvordan de skal gøre på min væg. Når de klikker på linket og kommer til gruppens væg, så skal de tilmelde sig gruppen, men når det er gjort, så skifter siden over på info istedet for væg. Det betyder at de fleste klikker tilbage på min væg istedet for gruppens væg og giver mig en Yes på min egen væg. Confused 

Så må du jo lave en grundig "how to send me to CL" guide. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Nicolaj:
Det er faktisk svært at få mine egne venner til at stemme. Jeg har skrevet hvordan de skal gøre på min væg. Når de klikker på linket og kommer til gruppens væg, så skal de tilmelde sig gruppen, men når det er gjort, så skifter siden over på info istedet for væg. Det betyder at de fleste klikker tilbage på min væg istedet for gruppens væg og giver mig en Yes på min egen væg. Confused 

Så må du jo lave en grundig "how to send me to CL" guide. Skype-Smile

 

Så fik jeg lavet en udførlig guide, men det tog sin tid at få sendt ud til alle, da man kun kan sende til 20 venner ad gangen. Kom nu flinke Aminoer, jeg er bagud på point Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så var der en fra mig også ;)

Held og lykke med billetterne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:
 jeg lavet en udførlig guide, men det tog sin tid at få sendt ud til alle, da man kun kan sende til 20 venner ad gangen. Kom nu flinke Aminoer, jeg er bagud på point Smile 

Og du har postet den her i tråden? Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

Nicolaj:
 jeg lavet en udførlig guide, men det tog sin tid at få sendt ud til alle, da man kun kan sende til 20 venner ad gangen. Kom nu flinke Aminoer, jeg er bagud på point Smile 

Og du har postet den her i tråden? Skype-Wink

 

Det gjorde jeg jo da jeg startede tråden, men problemet var at mine venner gav mig Yes på min egen væg istedet for gruppens væg. Her er den besked jeg har sendt rundt til mine venner:

Emne: Hjælp mig med at vinde en rejse!

Hej alle.

Ved godt at dette er en lidt utraditionel måde at forsøge at vinde en konkurrence, men tænkte at det lige skulle have chancen...
Sammen med en kammerat deltager jeg i en konkurrence, hvor vinderen får en rejse til England samt 2 billetter til Champions League kampen mellem Manchester United og Milan.

Det du skal gøre for at hjælpe os er, at tilmelde dig gruppen "betsson" ved hjælp af nedenstående link.

Herefter skal du klikke på "synes godt om" under mit opslag på væggen i gruppen (ikke min væg, men gruppens væg).

http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=143098325365

Den der får flest "synes godt om" inden den 21-1-10 vinder rejsen. Håber du vil hjælpe os, så vi kan komme over og se en super fodboldkamp.

Bedste hilsner,

Nicolaj Thomasen

PS. Du må selvfølgelig også meget gerne sende denne besked videre til et par venner ;-)

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)