Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor må man kun tilføje sit link et sted om dagen?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor må man kun tilføje sit link et sted om dagen?

Da alle linkkataloger har forskellig godkendelsestid, kan man i teorien tilmelde sin side til 60 kataloger på 2 mdr. og få dem alle sammen godkendt og online samme dag?

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må godt tilføje dit Link flere steder på samme dag.. Dog er der nogen der vil mene at det er Link Spam og google kan "straffe" det ved ikke at tælle linksne med. Så tag et 5-10 stykker af gangen for en sikkerhedsskyld..

har dog selv ikke oplevet at blive "straffet" selvom jeg har tilføjet en side 30 steder på en dag.

 

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan du godt have en pointe i. Nogle siger 1 om dagen, andre siger noget helt andet. Jeg tilmelder 2-3 om dagen, netop. pga at jeg ved at det tager en dag eller 2 eller 3 for at mit link bliver godkendt. Derfor gør jeg det på den måde. Man kan heller ikke kun se statistik på en dag, hvis dit link bliver  tilføjet 2 gange på en dag, en om morgenen og en om aftenen, tror jeg altså at google-boots er smarte nok til ikke at straffe dig for det.

 

Hvis du gerne vil, kan du tilmelde dig mit linkkatalog. Jeg godkender med det samme her til aften, da jeg lige har slået dørene op hehe.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar begge to.

Dino:

Ja, det kan du godt have en pointe i. Nogle siger 1 om dagen, andre siger noget helt andet. Jeg tilmelder 2-3 om dagen, netop. pga at jeg ved at det tager en dag eller 2 eller 3 for at mit link bliver godkendt. Derfor gør jeg det på den måde. Man kan heller ikke kun se statistik på en dag, hvis dit link bliver  tilføjet 2 gange på en dag, en om morgenen og en om aftenen, tror jeg altså at google-boots er smarte nok til ikke at straffe dig for det.

 

Hvis du gerne vil, kan du tilmelde dig mit linkkatalog. Jeg godkender med det samme her til aften, da jeg lige har slået dørene op hehe.

 

Min vinduespudser side er allerede tilmeldt og godkendt.

Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når ja, det skam rigtigt. :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at man sagtens kan lave meget mere end 1-2 om dagen. Mine websitet ranker stadigvæk fint på Google, og ved seneste offentlige Pagerank opdatering gik alle mine websites frem - på trods af aggresiv linkbuilding politik.

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)