Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der kommet liv i kludene :·)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle Smile

Du ved jeg er en fan af jeres optagelser, så fedt at det endelig kom online Yes

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian iMARKETING:

Jeg vil anbefale, at "ungerne" er meget mere "stille", så man kan nå at se tøjet og at videoerne er større og er lidt længere.

Jeg synes bestemt ikke, ungerne skal være mere stille - det er da super charmerende og smelter alle moder-hjerter at se de små hoppe rundt - det er jo sådan vi alle gerne vil se vores børn, som glade og aktive. Videoen skal vel bare give en ide om, hvor nuttet dit barn vil se ud i tøjet, og vise, at det kan bruges tl at lege i, ikke kun vise hvordan det sidder.
Og man kan jo stadig se et billede af tøjet "uden indhold", når man klikker på produktet.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ihhh tusinde tak allesammen - det er simpelthen så fedt at høre - man er jo altid lidt nervøs for om det nu også er godt nok det man har brugt alt den tid på. Det bedste er nu trendshowet hvor der virkelig er gang i den - men det kommer først sidst i januar - jeg smider lige et link når det er på :·)

Christian - jeg har ikke snakket i telefon med dig - men det kunne helt sikkert være hyggeligt :·) Jeg tror også at børnene skal være lidt mere i ro næste gang vi gør det. De giver den max gas på trendshowet, så det ville ikke gøre noget at der var lidt forskel på aktivitetsniveauet på de to ting.

Jeg tror egentlig ikke nødvendigvis at de styles som er filmet bliver solgt mere end de andre, men er spændt på at se om de gør. Jeg har mest gjort det her for at få mund til mund omtale og dermed flere som får kendskab til os. Og så skal man jo også bare være fremme i skoen for at skille sig ud fra mængden. Video er endnu ikke brugt i børnetøjsbranchen, så det var ret oplagt. Og så gør det jo heller ikke noget at lave lidt sjov og nyt, så dagligdagen ikke bliver for kedelig :·)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har jo allerede set alle videoerne (og kan informere andre om, at I kan glæde jer - der er nogle helt vildt sjove imellem) :-) og synes at det er vildt fedt, Helle. 

Nu hvor det er online på shoppen, undrer det mig dog lidt at det kun er på oversigtssiderne man kan se videoer. VIlle det ikke give mening også at lade folk have mulighed for at se videoen direkte fra produktsiden? Nu ved jeg ikke, med jeres shop, men på vores er produktsiderne ofte landingpages fra Google - og de kunder vil ikke se videoerne?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Det ser super cool ud og bliver klart en succes - og så fandt jeg også lige ud af at der var kommet nye molovarer i shoppen Cool

Held og lykke med det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Christian - jeg har ikke snakket i telefon med dig - men det kunne helt sikkert være hyggeligt :·)

Checkede lige vores 8 e-mail lange korrespondance, (eks. sø 30-09-2007 22:32);  men så har jeg åbentbart husket galt Wink 

For øvrigt tak for alle rådene, har lige taget dem op igen.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er trendshowet færdigt - i første omgang er det uploadet på ">youtube - og indenfor nogle dage kommer det på forsiden af shoppen. Husk nu at de der unger ikke altid gør som man vil have, ikk Skype-BigSmile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som ved hvordan man får sin video set mest på youtube? Er der nogen tricks? Hvordan vurderes det hvilke der kommer først frem ved søgninger?

Kan man egentlig indsætte et link? Synes ikke lige jeg kan finde et sted hvor man kan gøre det?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en god ide i har fået jer der !!!!! :D

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

det er da super fedt, bare lidt øv man skal holde musen over billedet..

Ellers fed nytænkning

 

Mikkel

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)