Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iværksætter til artikel om bankfinancering

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej på Amino

Mit navn er Jeppe Sejer Sørensen, og jeg arbejder på en eksamensartikel om iværksættere, der har brug for finansering af banker. Jeg studerer journalistik på SDU på sidste semester. 
 
Mit mål med artiklen er at skildre to aktører, i den konflikt det kan være at skaffe finansering. Det vil sige en iværksætter og en bank. Skildringen skal være så tydelig, at man helt klart forstår begge parter, og selvom man måske er dybt uenig med den ene side, stadig kan se deres verdensbillede. 
Skildringen af disse aktører vil også blive sidestillet med fakta leveret af research og andre kilder (fx. professorer og/eller bestyrelse fra DIF). 
 
Mit spørgsmål til jer er, om en af jer har lyst til fortælle om jeres erfaringer indenfor emnet. Erfaring som iværksætter der har et godt projekt, men mangler financering. Jeg søger primært efter en person, der har/har haft problemer med genforhandling af iværksætterlån, da jeg forestiller mig, at denne person har rigtig meget på spil, og hvor konflikten derfor bliver meget tydelig. En anden indgangsvinkel kunne også være en person, som har et godt projekt klar, men ikke kan finde financering. 

Hvis du har mod og lyst på at hjælpe med opgaven må du gerne kontakte mig snarest muligt.
Mail: jeppe_sejer@hotmail.com
tlf: 29 91 81 86

Håber I kan hjælpe

Venlig hilsen
Jeppe Sejer Sørensen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)