Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webløsninger, tshirts med tryk, ja alt hva hjertet begær

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hej til alle jer aminoer, jeg står og har oprettet en ny butik, da der har været mange indlæg om hvor de skaffer dit og dat henne, derfor har jeg oprettet en butik med grafisk design og det blir vist en succes. men tjek det ud og skriv hva i synes.

(komentarer med at det er reklame for min egen side frabedes, dette ved jeg godt men jeg ved også der er mange aminoer der godt kan bruge dette link)

www.comppa.1go.dk
SKAL SIGES DETTE ER ET MIDLERTIDIGT DOMÆNE. VI HEDDER SNART DESIGNEREN.

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror ingen brokker sig over det er reklame, da dette er helt tilladt herinde. Dog burde den ha været i jeg har et godt tilbud kategorien.

Nu har du ikke bedt om kritik, men du får det alligevel.

Jeg havde store forventninger til det grafiske da jeg læste teksten, men da jeg så så siden blev jeg yderst skuffet. For mig ligner det en hjemmeside lavet i 1991 af en der lige har lært frontpage/publisher. Bare en ting som unødvendig forside musik gør jeg smutter inden for de første 3 sekunder.

Mange af de produkter i sælger kan der ikke sættes en standardpris på som i forsøger. Er det f.eks. iorden med jer at jeg bestiller et site på størrelse med Arto under det punkt der hedder webløsninger? Får jeg det stadig for 200-500 kroner?

Eller bestiller en reklamekampagne til 3-30 kroner. Det jeg forsøger at sige er at i har taget fat i nogle meget unikke/special produkter hvor der absolut ikke bare er en færdig opskrift og en fast pris. Hvis man skal have noget ordenligt der appelere til målgruppen etc. etc.

Derudover er teksten meget sparsom på siden.

Hvis i skal have success vil jeg anbefale jer at sætte jer ned og gennemarbejde projektet lidt mere.

Håber ikke kritikken er for hård, den er kun sagt for at i kan få et bedre produkt.
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig ligner det en hjemmeside lavet i 1991 af en der lige har lært frontpage/publisher.


Den er lavet i publisher:
<meta name="Generator" content="Microsoft Publisher 2000">

Anyway - jeg stemmer i med kritikken. Der er meget, som denne side lader tilbage at ønske. Eksempelvis også det faktum, at hele siden, http://www.comppa.1go.dk/page3.html er et stort billede.

Jeg er også MEGET i tvivl om hvad jeres produkter indebærer. "Vi laver deres banner..." for kr. 25,00 - jeg skal bare skrive farve og tekst. Hvad nu, hvis jeg vil have grafik på?

Jeg skal ikke bedømme, om der er noget, jeg ikke har tænkt på, med personligt, så tror jeg ikke helt på konceptet. Men overbevis mig: jeg er villig til at tage fejl.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Mark,
Jeg må desværre medgive Martin og Peter (hej igen Peter:)) i at det er en meget tynd hjemmeside. Skulle jeg som salgs/marketingchef finde et grafisk bureau til at løfte min virksomhed på det visuelle område, var tilliden til at I kunne løfte opgaven tabt på de gyldne 3 sekunder. Som Martin siger - bare musikken - hvad sker der?!!

Dine indsatte bokse til menuerne - aj, de ser altså kiksede ud - ja undskyld :)

Men også bare budskaberne, altså teksten, sender ingen signaler i retning af seriøst grafisk design.
Håber ikke at det var FOR hård kritik.
 

Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark,

Puha, hvor skal man starte. Det er vist det man kalder en ommer.

Der er så mange grundlæggende fejl på siden. Bare den første tekst der er tre stavefejl og som andre skriver så får musikken folk til at forsvinde inden for 3 sekunder. Jeg er ked af at sige det men det lignet et folkeskole projekt.

Jeg tænkte først det er løgn det gider jeg ikke kommentere. Men igen hvis jeg på en eller anden måde kan hjælpe dem så kan jeg jo prøve det.

I har virkelig brug for den store inspirations tur på nettet. Hop ind på www.cwd.dk og se om der ikke er noget der kan give jer inspiration der. Hvis I vil sælge grafiske ydelser så hyr en programmør og spring langt hen over programmer som Publisher, Word og Frontpage.

Lav et funktionel skabelon hvor i beskriver hvilke funktioner der skal på siden, lav en rough og vis den til dine venner eller lignende eller måske Amino. Når roughen og funktionaliteterne er på plads så kan I hoppe videre til selve designet. Find en designer der kan mestre photoshop, illustrator og flash hvis I har bestemt jer for animation.

Prøv igen og se om I ikke kan lave noget der er bedre, og husk Rom blev ikke bygget på en dag.

PS. Jeg tror også jeg ville kigge lidt på jeres priser, for det tyder på de ikke er gennemarbejdet, ellers er I de hurtigste til at designe et logo som jeg har hørt om.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld, men hvilke overvejelser gør i jer egentlig når i vælger at oprette en butik som den i har der. Er det noget i skal leve af eller er det en joke..?? Hvad er jeres baggrund og kvilke kompetencer har i der gør jer i stand til at levere disse ydelser overfor jeres kunder.. Aner i overhovedet hvad i har kastet jer ud i og hvad det vil sige at levere grafiske løsninger..?? Beklager, men det tror jeg ikke.

Så tag nu og overvej dette endnu engang, kig på hvad andre kan. Få en uddannelse først og lær håndværket inden i kaster jer ud i at blive selvstændige ( eller kalde jer ) grafiske designere..


Har i snakket med Mærsk omkring jeres stjerne logo..  eller er der nogen speciel grund til at siden afspejler maritimt miljø eller var det lige hvad i kune finde...??
Beklager de hårde ord, men jeg fatter ikke at folk ikke har mere selvkritik og sætter sig mere ind i tingene. Kan måske godt lure at i ikke er de mest erfarne ud i voksen livet, men nu har i ihvertifald fået lidt mere erfaring..

Mnage hilsner/Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)