Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dankort terminal - Leje til 2 dages messe

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Zellert.com
Tilmeldt 19. Aug 09
Indlæg ialt: 27
Fra  BrandAvenue ApS Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står og skal på en weekend messe hvor jeg vil gøre det muligt for mine kunder at betale med Dankort.

Derfor smider jeg et spørgsmål ud for at høre om andre har erfaringer med korttidsleje af en sådan GSM terminal? Hvor kan den lejes / hvad skal man tilmeldes osv.

Har talt med PBS men de lejer kun ud i min. 12 mdr og kunne ikke anbefale andre som lejede ud i kortere perioder.

På forhånd tak!

Zellert.com - OneShopping.dk - CondorKids.dk

Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg skriver på vegne af DK Online ApS, www.dk-online.nu

Vi har et produkt vi kalder korttidsleje, hvor du har mulighed for, at leje en Elite 7900 GPRS for en kortere periode.

Prisen er:
Weekend kr. 675,-
Uge kr. 775,-
Måned kr. 1250,-

Første gang du lejer hos os, skal du dog have oprettet en PSAM, som er en lille chip der sidder i terminalen og sørger for at pengene bliver indsat på jeres konto.
Det koster kr. 250,- at få oprettet denne PSAM, men når du først har fået oprettet denne så skal du naturligvis ikke oprette den mere, da vi efter endt lejeperiode vil opbevare denne i vores arkiv, så skulle du for brug for at leje en terminal senere, så har vi allerede din PSAM liggende.

Så en weekend vil f.eks. koste kr. 675,- + kr. 250,- = kr. 925,- første gang du lejer hos os og de efterfølgende gange kr. 675,-

Terminalen er som skrevet en Elite 7900 GPRS og leveres som en komplet pakke, dvs. at alt, pånær fragt til kr. 60,- er inkl.

Du kan læse meget mere her:http://www.dk-online.nu/Webnodes/da/Web/CMS/Produkter/Dankortterminaler/Korttidsleje

Ellers er du selvfølgelig også velkommen til at give vores sagsafdeling et kald på: 66 11 47 40.

Med venlig hilsen,

DK Online ApS
www.dk-online.nu

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere lejet en 5200-terminal hos Godik. Det fungerer bare.

http://www.godik.dk/index4.htm

Når du sammenligner priser, så bemærk, at Godik har en klargøringstakst, også.

Så jeg tror faktisk, at DK Online er billigere...

Så vidt jeg husker, skal du selv sørge for at have en indløsningsaftale med PBS!

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Odense
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Kontor Center leverer både lang og korttidsleje af dankortterminale, trådløse dankorterminaler, GSM, GPRS eller WLAN.  Samtidig fås nu også de 2 delte terminaler med GSM modul så de kan bruge trådløst via mobilt GSM netværk,  dog med 220V tilslutning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)