Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma der kan SEO optimere vores medier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg vil gerne have boostet trafikken på vores medier. Vi har selv gjort lidt (primært med fokus på meta titler og forsøgt at opbygge links i diverse danske kataloger). Jeg ved ikke, hvor meget vi kan håbe på at få ud af noget SEO optimering, men tiden må være moden til at afprøve det :o)

Vi ejer ontv.dk, babymin.dk, photoshowoff.dk, storrabat.dk, epgplanning.com, epgsales.com og xion.dk.

Jeg modtager gerne tilbud på, hvad det vil koste os dels at få lavet noget SEO optimering og dels noget professionel brug af adwords.


Smid mig en email på morten@xion.dk eller ring på 70 20 25 66.
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt sad lige og surfede jeres portefølje forrige dag.

Men jeg kan se det allerede er forholdsvis store sider, så i skulle nok overveje en person som demib, der har erfaring med store sider/portaler.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk altid at gøre de websider du nævner til links, og ikke bare som tekst her.....så når du selv et stykke i div. forums.....alle link du kan lave har værdi

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mtrolle:
Hej,

Jeg vil gerne have boostet trafikken på vores medier. Vi har selv gjort lidt (primært med fokus på meta titler og forsøgt at opbygge links i diverse danske kataloger). Jeg ved ikke, hvor meget vi kan håbe på at få ud af noget SEO optimering, men tiden må være moden til at afprøve det :o)

Vi ejer ontv.dk, babymin.dk, photoshowoff.dk, storrabat.dk, epgplanning.com, epgsales.com og xion.dk.

Jeg modtager gerne tilbud på, hvad det vil koste os dels at få lavet noget SEO optimering og dels noget professionel brug af adwords.


Smid mig en email på morten@xion.dk eller ring på 70 20 25 66.

SEO som at lave mad... har du ingen viden så kan du komme til at købe dårlige / rådne råvarer, så din mad bliver dårlig... Omvendt vil du med den rette viden kunne finde gode råvarer så din mad bliver lækker...

Køb en SEO-bog: SEO-LEX eller SEO 2.0 - så er i godt klædt på til at stille de krav der skal stilles når man prøver at finde sin seo-partner.

Demib og Rosenstand er nok et godt valg, når det er større danske sites som jeres der skal optimeres.

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg har kigget lidt i SEO 2.0 light.
Også har jeg da en lille smule viden om, hvad SEO handler om :)

Men du har nok ret, man skal nok vide lidt om emnet for at vinde den rigtige leverandør. Der er trods alt rigtig rigtig mange derude som tror de kan mere end de kan.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)