Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør det selv værksted.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe gået med den ide at starte et ''Gør det selv værksted'' men mangler lige at få styr på et par ting.

Det skal være et ubemandet værksted, med kun 1 port og kun 1 lift, det skal koste 100 kr i timen at brugen liften med værktøj.

Men mit problem er at jeg ikke ved hvordan jeg skal indkræve betaling for det ?
Findes der ikke nogle smarte automater der kan klare opgaven ?
Eller har du en ide der kan hjælpe mig på vej ?

Har tænk på at få opsat en udendørs automat, så når man betaler skal porten gå op, men så kan folk jo bare betale for 1 time og blive der i 5 ?

Håber i kan hjælpe mig.

Mvh

Jannick

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick

 

Der er et par løsninger der passer ind i dit projekt.

Vi har et kort løsning der ville passe ind, det er et rimelig simplet system der er forudbetalt. Ligesom et vaske kort til vaskehaller. ideen er at man sætter penge ind på kortet, sætter det i en kortlæser, indtaster PIN kode, porten åbner man køre ind, kortet bliver i automaten til man kviterer for at man forlader værkstedet og får det tilbage. Systemet trækker nu det passende beløb fra konton tilhørende kortet. Er der ikke penge nok til rådighed behoder automaten kortet, du får en medelse om at kontoen er overtrukket med X-antal kroner, og kan der efter opkræve det manglende beløb på en faktura, og retunerer kortet til indehaveren.

Dette system kan køre på flerer måder men der er en løsning til dig i det. Kontakt os hvis vi skal se nærmer på det.

 

Mvh

MLH Partners 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)