Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtakseret SMS-beregner

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brugt en halv time på at forsøge at finde de tråde jeg allerede deltager i - uden held.
Det er det først forum jeg har skrevet i hvor der ikke findes en "se tråde du deltager i".
Nu giver jeg altså fortabt.
Har fået et par e-mails fra folk der var interesserede i et regneark jeg har hvor man kan regne ud hvor meget man kan tjene på overtakserede smser og nu kan jeg så ikke finde tråden.

Her kan det downloades:
hjemmelavet SMS regneark

Vælg "gem"
Åbn MED makroer.
Grønt felt er antal sms'er
Gule felter er der hvor du udfylder dine egne tal
Lyseblå felter er dem der er farlige at rette i... jeg foreslår du laver en kopi (gem som sms_wizard_public_download_KLADDE.xls
eller lign.) af den og pusler lidt med den. Så kan du altid starte forfra hvis du har lavet ballade i formlerne i de lyseblå felter.
Hvide felter skal der ikke rettes i.
Har skrevet et par kommentarer i selve regnearket også.

Held og lykke!

Pedersen,
imekko.com
imekko.dk

PS: Jeg kan sikkert heller ikke finde denne tråd om en uge... så hvis du har spørgsmål er det bare ærgerligt :D
Eller også må du sende en privat besked MED link til denne tråd.
Jeg er klar over jeg kan abbonnere på tråden, men SÅ vigtigt er det heller ikke (for mig) at jeg vil fylde min indbakke med det... sorry.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det jo så åbenbart ikke sikkert at du ser dette indlæg, men hvis du klikker på dit profilbillede kommer du ind til din profil hvor der i toppen er et fint lille link til "se alle indlæg fra denne iværksætter" øverst oppe under dit navn.

Jeg formoder det er denne funktion du efterspørger.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)