Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan man leje af storformat-scanner?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er pt. ansat ved et ingeniørfirma, hvor der i den kommende tid godt kan være lidt lavvande i ordrebogen. Til gengæld har vi i de sidste mange år heldigvis haft rygende travlt, hvilket har medført at vi ligger inde med et stort gammelt arkiv af gamle tegninger i A2/A1/A0+ formater, som vi endnu ikke har fået digitaliseret.

Derfor havde vi tænkt os at vi skulle scanne alle vores tegninger så vi kunne få dem i digital form og arkiveret korrekt, nu hvor vi ikke har så meget arbejde i øjeblikket.

Men hvor kan man lige leje en storformat-scanner i en begrænset periode og hvad koster sådanne noget?

Venligst

Per

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Jeg har en storformat scanner til at stå som jeg ikke bruger..

Hvad havde du forestillet dig lejen skulle lyde på?

Venlig hilsen Bo

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Bærskog:

Hej Per

Jeg har en storformat scanner til at stå som jeg ikke bruger..

Hvad havde du forestillet dig lejen skulle lyde på?

Venlig hilsen Bo

Hej Bo,

Jeg har ingen anelse. Kom du bare med et forslag, så skal jeg give dig en melding. Hvad er det for en?

Men jeg kan sige dig at jeg ikke har den store økonomi til rådighed. Det er ligeså meget for at få et overblik om at det kan betale sig.

Hvor i landet står den?

Mvh Per

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne også godt være interesseret i den scanner. Hvilken model er det? Har forsøgt at sende en privat besked til dig, men kan ikke rigtig få lov...

Mvh
Niels

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per (og Niels)

Jeg har i mellemtiden solgt min storformat scanner. Der var en Amino der måtte eje den Wink

Beklager.

Venlig hilsen Bo

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair game. Vil du ud med, hvad det var for en model, og hvad du fik for den? Har lidt svært ved at vurdere, hvordan markedet ligger

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Aug 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Tybjerg:

Fair game. Vil du ud med, hvad det var for en model, og hvad du fik for den? Har lidt svært ved at vurdere, hvordan markedet ligger

 

Hej Niels.

Scanneren hed CalComp og er en 36"

Det har også været meget svært for mig at prissætte sådan en maskine. Det endte med at den røg med i en handel sammen med andre maskiner fra et trykkeri. (Har købt et konkursbo) Så kan desværre ikke oplyse dig en præcis pris for sådan en Scanner men jeg kan oplyse dig om at denne model var en farvescanner men i den "dårligere/billigere" ende. Fåes vist fra ny til 40-50.000 kr.

Held og lykke med din søgen efter en anden scanner. Er der andet "trykkeri-udstyr" du mangler så skriv endelig, jeg har stadig en lille hal fyldt op med alt muligt lige fra: hæve-sænke borde, rulleborde, Hæftebinder/bukker, telefoncentral, pengeskab, div arkivskabe, kæmpe digital printer (5-6 meter lang...) ja kort sagt alt mulig "skrammel" ;-)

Venlig hilsen Bo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)