Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vedr. opdatering af hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig IKKE at have et sitemap, hvis du gerne vil have dine sider opdateret hurtigere. Jeg brugte sitemap i en kortere periode, da jeg havde ændret på nogle urls, efter at jeg fjernede mit sitemap kom crawlingen en del hurtigere

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Omar: Hvis du kigger på et indlæg du selv har skrevet eller besvaret (kig f.eks. på denne tråd) så er der en lille bar ude til venstre der viser x antal %.

Din er lige nu på 50 %, hvilket betyder at du mangler at udfylde lidt mere profiltekst samt nogle felter under "rediger profil"

@Nicolaj: Det var kun i en kort periode det var slut med det. Nogle dage efter lavede de %-systemet - hvor alle med 80% eller over fik deres profil offentlig igen - der er sku ikke mange spammere der bruger så lang tid på at skrive om dem selv, deres interesser og deres adresse Big Smile

@Jimi Hove: Alle sitemaps er skam ikke dårlige. Jeg vil give dig ret i at man skal tænke sig godt om inden man bruger et xml-sitemap, men et html-sitemap med under 100 links skader sjældent.

Med andre ord: Jeg ANBEFALER at du bruger et HTML-sitemap, og ANBEFALER IKKE at du bruger et XML-sitemap.


Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hurtigere opdatering af ny sider , Vil jeg anfalde dette

Lave en rss eller feed til siden , tilføje denne forskellige rss -portaler ,bl.a. din amino.dk profil når den er 80% udfyldt bliver din profil offentlige eller du skal blive amino.dk plus medlem .

Skaf masser af links , bedste sikkerhed de giver noget af at de undersider du kommer i er indekset i google , pagerank kan give et fingerpeg om det har en værdi , med ikke det afgørende .

For søgeord optimering er det bedste den side du får links fra omhandler det samme som på din side gerne de samme søgeord du vil ligge højt på google er der også på denne side , husk forskellige tekster , ved hvert sted du får links fra

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:

@Nicolaj: Det var kun i en kort periode det var slut med det. Nogle dage efter lavede de %-systemet - hvor alle med 80% eller over fik deres profil offentlig igen - der er sku ikke mange spammere der bruger så lang tid på at skrive om dem selv, deres interesser og deres adresse Big Smile

Tak for det Emil, så fik jeg lige smidt nogle flere procenter på min profil Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)