Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske besøgende på hjemmesiden - Hvordan?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

Simon Elkjær:

Mikael christiansen:

jeg ved at vidste du får rigtigt mange engelske sproget links til  din siden , bliver den godt placeret på google.com

jeg kan selv vidste det kun er danske på min siden blive den rimeligt højt placeret på google.com lige nu ligger jeg på side 20 med ordet stripper på google.com

min side lå  ca. side 2 med ordet stripper da der var engelske på min siden , jeg har ca. 3000 engelske links til min side.

 

Ikke for at være ond eller noget, vil gerne høre dine guldkorn. - men kan ikke rigtig hitte ud af hvad du prøver at fortælle her.
- Det kan godt være det bare er mig, der er træt.

 

Synes nu ikke det er så svært. Når man linkbuilder, så gælder det om at få kvalitetslinks på relaterede sider fra de lande man selv målretter imod.

Ja, det kan jeg forstå, og det vidste jeg efterhånden også godt i forvejen. - kunne bare ikke finde hoved og hale i de 3 første ting som Mikael, prøver at sige.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Put Google ads on the site--you might not earn much, but they seem to help in the rankings:  adsense.google.com

Advertise on Google--you can control the budget, pay only for clicks, and get a massive amount of exposure or ad views for even a 1-DKK-per-day budget:  adwords.google.com

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

ExpertLiveHelp:

Put Google ads on the site--you might not earn much, but they seem to help in the rankings:  adsense.google.com

Advertise on Google--you can control the budget, pay only for clicks, and get a massive amount of exposure or ad views for even a 1-DKK-per-day budget:  adwords.google.com

Jeg håber ovenstående er en joke. Begge dele er i hvert fald helt forkert.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)