Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er det med de her rss feed og SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Weblærlingen har brug for lidt hjælp til at lære hvordan man benytter RSS feed i SEO øjemed, håber der er nogen der har tid til at forklare på kravlegårdsniveau.

Skal man tilmelde sig kataloger, som med traditionelle linkkataloger ?

Skal der være noget særlig RSS kode på ens hjemmeside ?

Glædelig bagjul

Finn

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

RSS kataloger er oplagte at bruge når man gerne vil lave deep link til sine undersider. 

Du kan finde en liste med de dankse kataloger her: http://www.semoblog.com/tilføj-link-71.html

De fleste CMS systemer har RSS indbygget, hvis ikke kan du lave din egen. Det du genererer her er et link til din RSS som du så tilmelder de forskellige RSS kataloger (ligesom med almindelig link tilmelding.) 

Herefter kører opdateringen af din RSS så automatisk :), hvilket er perfekt rent SEO mæssigt, da Google elsker opdatering af din hjemmeside. 

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kort svar.

Det er ikke nødvendigt med RSS på din side for at lave god SEO.

Det er en fordel med sider (som f.eks. Amino) med meget aktivitet at have RSS, da de på den måde for spredt de nye indlæg hurtig. Dvs. indlæg bliver indekseret lynhurtigt af Google, hvis man f.eks. tilmelder sine feeds til overskrift.dk.

Prøv at Google den tekst jeg lige har skrevet om ca. 10-15 min, så skal du se hvad jeg mener.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)