Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS regler -> Tredjepartssalg

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Danielss89:

Men pizzaria osv, går vel selv ind og opretter menukort og sætter priser og sådan.

De indsender deres menukort til Just-Eat, men har intet med websiten at gøre...

Danielss89:

Fordi ellers så kan jeg da også bare sige at kunderne køber f.eks. et VIP medlemsskab af mig, og jeg så køber det af den hjemmeside de vil have det på...

Ja det kan du, men har du overvejet hvor stor en administrativ opgave det er? Hvor er det lige du kan yde en service, som ik koster mere end ewire, paypal osv?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nu mine kunder selv kunne få lov til at oprette deres varer, så er det administrative vel at jeg skal håndtere kundeklager og afregne med mine kunder.

Det jeg har i tankerne er f.eks. mindre websider som ønsker at sælge VIP eller andre online. Så opretter de en vare der hedder VIP i 5 dage, og så får de et link, og det link kan de så sætte ind på deres hjemmeside, så deres brugere kan klikke, og købe VIP. Så laver min side enten callback, eller sender en email eller hvad man nu vælger. Jeg modtager penge fra slutbrugere, og hver måned opgør jeg så hvad der er tjent og overfører det til sidens ejer.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)