Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google konkurrent !

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

microsoft er jo godt igang med at få lavet stemmestyring og det virker allerede rigtig godt.

Når stemmestyring en dag står standby med næsten ingen ram og virker således:

"start listening"

"bing, simon rock"

"1" (eller whatever nummer dernedad man vælger)

så kan google slåes af pinden xD

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Bing mere og mere. På de fleste søgninger har Bing 8-10 brugbare resultater på første side hvorimod Google kun har 5-7 stykker. Bing bliver ikke i lige så høj grad forvirret af social bookmarking, link-kataloger, spam-sites, SEO-blogging og al det andet støj som Google elsker så højt.

Jeg tror Bing har fat i den rigtige ende. Som jeg ser det skal slaget slås med forbedring af algoritmen/algoritmerne og alt de man ikke ser i baggrunden.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Hvad er det for nogle søgninger du laver siden du kun møder spam i Google ? Og hvorfor skulle Google elske spam og støj ? Skulle det være godt for forretningen ?

Edit :

Ved søgning på ordet tandlæge ( som er din gebet) dukker der ikke en eneste spamside op. Jeg møder dem sjældent på de første par sider, altså spamsiderne. Og på Bing ved samme søgning , Tandlæge, dukker der 2 spamsider frem og en side om filmen : " Tandlæge på Sengekanten ". Hvis det er den relevans du er tosset med, så er du velkommen.

Så længe Google giver folk hvad de søger efter, så længe er de nr 1.Og det gør de åbenbart. Længere er den faktisk ikke. Subjektive meninger til trods

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu tror jeg at jeg har lugtet lunten.

Din side om " Tandlæge i Budapest " ligger ikke på side 1 på samme søgning, og der er social bookmarking sites der ligger foran dig.

Grunden til dette kan jeg godt fortælle dig.

Der er så få konkurrenter indenfor den søgning at selv et indlæg fra Amino ville komme over din side med det samme, og derfor kan disse sites ligge foran dig. Det burde være temmelig nemt for dig at komme i top 3 på den søgning som jeg ser det. Nu har jeg ikke nærlæst din side, og kan sige hvad du skal gøre. Men kontakt en af de unge SEO upcommers herinde fra, æd din skam og kom i top på den søgning. Det nemmere end du tror

 

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Budapest
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi,

Jeg har aldrig sagt at jeg kun møder spam i Google, så jeg ved ikke hvad du hidser dig op over.

Undskyld tonen, men jeg kan altså ikke bruge dit Google-fanboy overfald her eller i Hvor er Aminoerne som kan skabe noget? tråden til noget som helst. Jeg har ikke noget imod konstruktiv kritik, men det der, det er fandeme underlødigt!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Jeg går ud fra, at du så mest søger på engelske søgeord?

For på langt de fleste danske søgninger er Bing altså stadig ikke imponerende, som jeg ser det. Jeg kan næsten ikke foretage en søgning på dansk på Bing uden at måtte ryste på hovedet over mindst et par af de søgeresultater, som de finder værdige til top-ti.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg spørger dig pænt hvor du finder alt den spam. Det var alt.

Dine andre "kommentarer" lader vi bare stå for sig selv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)