Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til pluk & pak service med Post Damark (T&T på alle pakker)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vi er i gang med at udvide vores forretning og vil gerne have lidt råd og input fra Jer omkring vores forretningsmodel. Samtidigt er vi også meget interesseret i at høre fra potentiale kunder.

Det drejer sig om, at vi i en længere periode har haft en uudnyttet lagerplads på 400 kvm i udkanten af Odense NØ (5 min. kørsel fra motorvejen) og nu er vi klar til at udvide vores forretning. Vi vil gerne benytte denne plads til at tilbyde vores kunder et ”pluk og pak” lagerhotel.

I korte træk går det ud på, at vi kan tilbyde Jer, webshopsejere, at have varelager opbevaret hos os, og vi vil så sørge at plukke og sende varer ud til Jeres slutkunder.

Vi forestiller os en løsningsmodel, hvor kunden ikke betaler for lagerplads, men i stedet betaler et fast beløb som beregnes ud fra antallet af varelinjer der er på den enkelte ordre.

Da der er meget forskel på hvor mange ordrer hver enkelte webshop har om dagen, hvor stort varelageret er, størrelsen på forsendelsespakkerne, så kan vi ikke fastsætte en fast pris for alle kunder.

Vi er ved at arbejde på en prismodel der vil hænge sammen både for os og for kunderne. Lige nu er vi i dialog med nogle potentiale kunder for at høre om deres behov og ønsker, og vi er meget interesseret i at få flere input fra flere personer - Jer aminoer. Det kan være råd til forbedring af prismodel, forslag til service vi kan tilbyde m.m.

Herunder har vi et priseksempel som vi gerne vil høre hvad I synes om.

Det skal siges at vi vil sende med Post Danmark og der vil være T&T trace nr. på alle vores forsendelser, og prisen er ens for privat- som erhvervspakker. 

 

Priseksempel

0-5 kilo pakker:

  • Grundpris 75 kr. pr. ordre + 2 kr. pr. varelinje.
  • Prisen inkluderer opbevaring, håndtering, emballage (papkasse og fyld), fragtomkostninger.
  • Prisen er ens for privat og erhvervspakker.

 

Krav til kunde (for ovenstående pris):

  • Minimumsordre 8 ordre pr. dag i gennemsnit.

 

Kort overblik over faciliteter og services vi vil tilbyde:

Om lageret:

  • 400 kvm. lagerhal med højt til loft
  • Lagerterminal med hejseport og mulighed for lastbil tilkørsel
  • 5 min. kørsel fra motorvej i udkanten af Odense

 

Services:

  • Alle pakker sendes som Post Danmark pakkeforsendelse med T&T nr.
  • Registrering af varemodtagelse fra leverandører
  • 24 timers video overvågning og alarm koblet til alarmcentral
  • Lagerhal åbningstid dagligt mellem 10-16, hvor er der er mulighed for adgang

 

IT faciliteter:

  • Lagerstyring
  • Mulighed for udtræk rapporter over lagertal, salgsrapporter m.m. over web
  • Mulighed for SMS til kunden med T&T nummer
  • Integration af ordreplacering for kunder (webservices/csv/XML)

 

 

Lad mig høre Jeres holdning til ovenstående.

 

Med venlig hilsen 

Nicklas Nguyen

E-mail: nn SNABEL advizeit.dk

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder ikke skræmmende, men jeg går f.eks. og leger med tanken om at sende pakker (på et nyt koncept der starter til februar om alt går vel) 1 gang om ugen af 2 årsager hvoraf den ene er at jeg ikke gider pakke 5-10 pakker om dagen eller hvad det nu bliver og den anden årsag er at gøre det billigst muligt hvis jeg skulle outsource handlingen samtidig med at kunderne altid ved hvornår der kommer varer.

Ved ikke om det er noget i tilbyder eller har overvejet.

 

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagersalg123

Tak for dit input.

Tanken er selvfølgelig at vi ikke kun skal have 1 kunde, men flere kunder (små som store), så vi  kommer på 50-100+ pakker om dagen.

Vi vil tilbyde at pakke og sende hver dag. Vi driver i dag allerede en webshop hvor vi sender pakker dagligt, så vi har allerede logistikken og de ting som der skal til. 

Når en kunde i dag bestiller varer på en webshop, så tror jeg det er de færreste som vil vente op til 1 uge for at modtage sin pakke.

 

 

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svar.

Men de varer jeg skal have sendt er ikke foranlediget af enkeltvarer solgt via webshop. Det er ud til forhandlere og det er 3 produkter i mix pakket med 36 enheder per pakke.

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det kan jeg godt se.

Vores priseksempel var også kun et udgangspunkteksempel. Hvis kunderne har andre behov og ønsker, så vil vi også prøve at se om vi kan nå frem til en model som fungerer for begge parter.

I dag har vi også kunder som lejer lagerplads på månedsbasis uden pluk og pakke service.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det lyder interessant. Jeg har netop ledt efter noget i området, da jeg gerne vil have nem adgang til lageret - så det kunne godt blive aktuelt for mig.

Hvordan ville de se ud med håndtering af returvarer?

 

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Millakrogh.

Vi kan tilbyde håndtering af returvare afhængig af hvordan du ønsker det. Et eksempel kunne være:

Når en kunde ønsker at returnere en vare, så udsteder vi et Post Danmark returlabel som enten kan mailes til kunden og kunden kan printe den ud, eller den kan sendes med posten til kunden. Når vi modtager varen vil vi kontrollere varen og give Jer besked om den er i væsentlig samme stand som ny eller ej, herefter kan I tage stilling til, om I vil tage den retur, eller kunden skal have den tilbage.

Vi er pt. ved at færdiggøre vores hjemmeside som beskriver de services vi tilbyder, vi forventer at have den klar i starten af næste uge, hvor du vil kunne læse mere om os.

Du er også velkommen til at sende mig en e-mail eller ringe til mig, hvis du gerne vil have en snak.

 

Med venlig hilsen

Nicklas Nguyen

E-mail: nn SNABELA advizeit.dk

Telefon: +45 27 39 00 90

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)