Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesidedesigner søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi kan tilbyde dig en køreklar webshop (du skal selv lægge produkter og tekster ind) bygget på systemet Magento til kun 9.995,-

Du får et unikt design og hosting samt betalingsgateway er inkl. hele første år (derefter 2.069,-)

Du er meget velkommen til at læse mere om vores services her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABEL-A getashop.dk.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Just.

Hvis du skulle have lyst, kan du jo smide en mail til mig på claus@nielsen.in.th , så er jeg sikker på at jeg kan komme op med et godt tilbud til dig på en shop bygget op omkring Joomla/virtuemart.

Med venlig hilsen

 

Claus

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

julepet:

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne opstarte en online shop i stil med nedenstående:

http://www.almaogjacob.dk

En der kunne tænke sig at give et bud på opbygning af en lignende side. Derudover kan vi også bruge bud på hostingen af hjemmesiden. Sidst men ikke mindst vil det også være en hjælp, hvis der er en/nogen der ved hvilken type programmering jeg skal søge efter en programmør til!? Har personligt ikke bevæget mig ret langt forbi HTML, så hvis en af jer bedre kan overskue hvad der ville virke ;-)

Venligst Just

Hej Just,

Jeg vil meget gerne give et tilbud til dig og din kæreste. Hvilken branche er det I er på vej ind i?

Vi har rigtig godt styr på opbygning af e-handelsløsninger. Den butik du henviser til - er bygget i et standard system der hedder DanDomain webshop og som er super brugervenligt.

Og med den forstand på HTML du omtaler kan du virkelig få meget ud af det system.

Vi er certificeret designpartnere hos DanDomain og har rigtig mange netbutikker bag os. En løsning som nok vil passe jer rigtig godt er vores Kom-Igang-DanDomain til12.750,-

Men fang mig på 61307560 eller ks@cygnet.dk og lad os tage en snak om hvordan vi kan løse opgaven i står overfor bedst muligt.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)