Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af (og gerne tilbud) på webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lovet at finde en god og billig webshop til en kammerat som vil starte en online butik. Med tiden vil der også blive en fysisk butik, men i første omgang er det blot en webshop. Jeg har nogel krav og ønsker og kunne godt tænke mig at høre hvad i ville forslå af løsninger?


Need to have
Hovedmenu
Katagorier
Mulighed for underkatagorier
Nyhedsbrev funktion
Indkøbskurv (Nem at sætte op på egne primisser)
Bestillingsflow (Skal være nemt at bruge)
Visning af flere billeder under produkter (Gerne Lightbox)
Søgefunktion


Nice to have
Direkte til kurv / Valget / Se Dingsy.com (Få lavet om man vil shoppe videre eller vil til kurv)
Brugeranmeldeser
Andre kunder købte
Segmentering af varer på priser
Segmentering af varer på farver
Segmentering af varer på producent
Mulighed for oprettelse af kunde konto (Må ikke være et krav mod kunden)
Konto oversigt for kunde konto
Seneste købt på forsiden
Rabat-koder ved køb

Lad mig høre.

Design laver vi selv. For spørgsmål kan der skrives til soren@formagenda.dk omend der nok er lidt stille her henover julen.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom gerne med et tilbud. Send til soren@formagenda.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er varm fortaler for Shopify, som jeg selv bruger på fairtime.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville helt sikkert gå efter en Magento, det er et gennemprøvet og meget udbredt system, med masser plug-ins tilgængelige. Det er også en god backend, jeg ved dog ikke om der findes en dansk backend, men det tror jeg der gør.. En ting er helt sikkert, du skal ikke købe noget hjemmekodet af et lille bureau, det var det dummeste jeg nogensinde gjorde.. Magento har en live-demo af både backend og frontend som du kan se på deres hjemmeside,.

Bare søg på "demo + magento", så kommer du til den rigtige..

God jul 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Vi kan tilbyde dig en køreklar Magento webshop inkl. unikt design. Derudover får du professionel hosting og betalingsgateway hele første år til en samlet pris på kun 9.995,-

Hvis du vil prøve en version af Magento (som ovenstående indlæg også foreslår), kan du se en demo shop her:

http://demo.magentocommerce.com/

og teste adminstrationen her:

http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/

(username / password: admin / 123123) Vi leverer selvfølgelig shop og administration på dansk.

Se mere om vores services her: http://getashop.dk eller skriv til mig på rl SNABEL-A getashop.dk

Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Når vi nu har, hvad der lader til at være en ekspert på området, med her på tråden, så kunne jeg godt tænke mig at sprøge, bare til egen orientering om der findes en dansk udgave af Magento?

Og hvor meget kan man ændre i forhold til layout i Magento, er der noget fast lagt, eller er alt muligt som med WP?

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Vi vil også tilslutte os gruppen af Magento-tilhængere, da vi finder dette system solidt og gennemtestet til din vens behov. Magento er i rivende udvikling, og sammenlignet med mange andre shopsystemet, så er det allerede (trods dets alder) langt længere fremme! Der er massere af muligheder, og det er ingen sag at ændre layout, design, sprog osv.

Vi kan hjælpe dig med at få en komplet shop på benene inkl. betalings-gateway og hosting i et år for kun 12.000 DKK.

Hvis du har spørgsmål eller andet, så er du velkommen til at skrive til mig på marc[snabel-a]outsoft.dk

Mvh
Marc Falk
Outsoft

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

memedia:
Når vi nu har, hvad der lader til at være en ekspert på området, med her på tråden, så kunne jeg godt tænke mig at sprøge, bare til egen orientering om der findes en dansk udgave af Magento?

Der findes en ret omfattende oversættelse af Magento til Dansk.

Og en rækker moduler til magento rettet imod det danske markede. Så på det område er man også ret godt hjulpet.

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)