Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdikædeanalyse af servicevirksomhed (boligindretning)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder og laver en kombineret forretningsplan og afsluttende eksamensrapport og ville gerne bruge porters værdikædeanalyse, men kan ikke helt finde ud af at tilpasse den til en servicevirksomhed som min jo er: Boligindretning.

Er der nogen der kan hjælpe med dette?

Takker :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nok noget som du skal nævne i din kritik af modellen, at den er meget mindet på produktionsvirksomhederne..

Men med hensyn til de primære aktiviteter så kan du se sådan her på dem:

Indgående logistik: Det kan fx være de produkter som designerne har med ude til kunderne, såsom farveprøver, tapet, billeder osv.. Hvordan skaffer designerne sig disse ting og hvordan kommer de til virksomheden.

Produktion: Det må være forberedelsen inde man mødes med kunden og selve mødet med kunden samt tibudsgivning.

Udgående logistik: Den her er lidt svær, men måske at få leveret de ting som skal leveres til kunden hvis der altså noget..

Salg og marketing: Den er jo simpel, da det er hvordan salget samt markedsføringen foregår i virksomheden..

Service: Her kan man kontakte kunden for at hører om tingene er som de skal være og hvordan oplevelsen har været!

 

De sekundære aktiviteter er lette nok!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 18. Jul 14
Indlæg ialt: 12
Fra  boligindretning arkitektforbundet havearkitekt Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en freelance indretningsarkitekt og 3D-modelbygger, der tilbyder indretning og 3D-visualisering tjenester til dem individuelt, lille organisation eller budget organisation, der ønsker at spare omkostninger og gøre din design idé bliver til virkelighed. og indføre nogle entreprenør for de bedste tilbud og den bedste kvalitet i arbejdet ...
Besøg min hjemmeside for mere information:
http://interiordesignhistory.com/boligindretning-arkitektforbundet-havearkitekt-arkitekter-indretningsarkitekt.html

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)