Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der ligger inde med en skabelon til rengskab?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har kun 11 bilag, i vores første år, og er der nogle der ligger inde med en simple opstilling på et rengskab enten i word eller excel, må i gerne sende det til sorenjensen3450@live.dk eller kan i give et link til hvor det evt. kan downloades henne?

Håber nogen kan hjælpe...

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil jeg også gerne have: Lasse@lykkemedia.dk 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Clementsen,

Du kan med fordelæ læse med i ERFA-gruppen om Winfinans et FREEWARE bogføríngsprogram som du kan anvende.

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 11 bilag er det knap nok, at du har brug for en regnskabsskabelon. Skulle SKAT ønske at se dit regnskab, vil de kunne overskue alle 11 bilag i et blik... Så hvis du starter med at regne dit resultat ud, er du langt, og hvis din omsætning er under 300.000 kr., kan du udfylde selvangivelsen stort set uden problemer, idet du er fritaget for "alle de svære spørgsmål på side fire", altså regnskabsoplysningerne.

Den skabelon, jeg har, er måske lidt for kompliceret, men alligevel:http://www.franciskaner.dk/about/arsregnskab-for-enkeltmandsvirksomheder/arsregnskabshæftets-bilag1/.

Men: Får du flere bilag i 2010, skulle du nu overveje et regnskabsprogram. Der er flere gode på markedet men vælg et af dem, som ikke kun laver momsen men kan "gå hele vejen" - dvs. med en rigtig kontoplan, så du kan lave dit skattemæssige regnskab helt færdig i det.

De bedste hilsner

Anette Sand
http://anettesand.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du må kunne lave dit regnskab meget enkelt f.eks. i Excell!

/peter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)