Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab til skat? b-skat? Hjælp.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Krogh:

Ja som værende under 18 år skal det nok tage sin tid..... Så hellere være i god tid.Wink

Hvis der ikke er blevet styr på indkøbsrutinerne og bilag er det en satans dårlig ide at blive momsregistreret. Momsloven er rimelig konsekvent hvis der ikke er orden i regnskabet.

Henrik

Jeg har lært af min fejl. Vil selvfølgelig tage en snak med en der ved noget om det? Min søster arbejder som regnskabs chef i Deres hende vil jeg tage en snak med og få styr på det inden jeg bruger mit cvr-nr. 

Kunne det så ikke være en idé ?

Mvh Lasse

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er, at du ikke uden videre kan få et CVR. nr., når du ikke er myndig(18 år)!

Enten skal din værge stå som ejer, eller også skal du søhe statsamtet om dispensation.

/peter

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Problemet er, at du ikke uden videre kan få et CVR. nr., når du ikke er myndig(18 år)!

Enten skal din værge stå som ejer, eller også skal du søhe statsamtet om dispensation.

/peter

Ved jeg. Men har papir fra Stats forvaltningen om hvad jeg skal sende ind og så burde det gå frem ad?

Mvh Lasse 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så god vind med dette!*S*

/peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Master Vind:
Ved jeg. Men har papir fra Stats forvaltningen om hvad jeg skal sende ind og så burde det gå frem ad?