Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor er Greenpeace sjove ;D

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :

For nogle hundrede år siden VIDSTE alle, at Jorden er flad og at månen og solen og alle stjernene roterer rundt om Jorden.
Så at alle var af den opfattelse, gjorde det til sandheden, indtil Nikolaj Kopernikus i 1543 påstod at Jorden er en planet, som roterer om Solen.

For meget længe siden VIDSTE alle, at menneskene stammer er skabt af Gud og er efterkommere fra Adam og Eva.
Så at alle var af den opfattelse, gjorde det til sandheden, indtil en eller anden modig stakkel (Charles Darwin) påstod noget andet.

Lige nu VED alle, at den globale opvarming er et menneskeskabt faktum, og at vi er i gang med at spolere jorden med CO2.
Hvem tør påstå noget andet, uden at blive kaldt konspirationstosse, rablende gal eller andet hyggeligt?

Hvor udskældt er Bjørn Lomborg ikke, fordi han giver udtryk for at vi ikke kan bremse CO2 udledningen, og at vi i stedet skal fokusere på at bekæmpe de negative følger af den?

Du har helt ret, men vi lever i en okay oplyst verden, viden er der hvis man vil have den, og så er konspirationskortet bare en smule loosy at trække...

I stedet kunne man prøve at sætte sig ind i teorien, fremfor bare at kalde andre noget. Men et eller andet sted, så er det jo blot et bevis for uvidenhed, og så begynder man faktisk at føle lidt med folk...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen, Nielco IT :
For nogle hundrede år siden VIDSTE alle, at Jorden er flad og at månen og solen og alle stjernene roterer rundt om Jorden.

osv ...

Du er vist fortaler for den videnskabelige metode, men blot ikke i klimadebatten som du gør til et spørgsmål om man 'tror' det ene eller andet. 

 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper G:

John Nielsen, Nielco IT :
For nogle hundrede år siden VIDSTE alle, at Jorden er flad og at månen og solen og alle stjernene roterer rundt om Jorden.

osv ...

Du er vist fortaler for den videnskabelige metode, men blot ikke i klimadebatten som du gør til et spørgsmål om man 'tror' det ene eller andet.  

Nej, der tager du helt fejl.
Men lad alle eksperter og statistiske data komme frem - også de ubekvemme sandheder.

Jeg fornægter ikke klimatiske forandringer, men undrer mig over, at nogle ser det som den eneste sandhed, at alt dette er menneskeskabt.

Og så er jeg ærligt talt imponeret over, at nogle tør stå frem og foreslå det umulige, at gøre noget ved resultatet, i stedet for at bremse årsagen.

Men nok om politik.. der skal være plads til alle meninger og trosretninger.. Skype-Smile

 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Desuden kan han godt lykønske sig selv med titlen konspirationstosse, nu hvor global opvarmning er anerkendt af alle verdens regeringer - af alle medierne, og af alle folk - og det er naturligvis ligegyldigt om han har ret eller ej.

Jeg tror du mener at den er sponsoreret Big Smile. Jeg slår mig stadig på lårene af grin over denne video. Det viser jo klart IQ'en hos disse mennesker. Tænk at tro at isbjørnen ikke skulle kunne klare sig, når den har klaret alt den tid hvor det var meget varmere end idagIndifferent

Men man skal huske at alt denne klima debat giver jo også et plus for miljøet.Yes

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)