Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er da for vildt, nr. 1 på Google!!!

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du logget ud af din Google konto? (hvis du har sådan en).

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo jeg forstod det godt.... har meget at lære rent seo mæssigt.....

Må se på det en af dagene.....

Takker :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg rettet mine titler til mere unikke titler og prøvet at få nogen af de samme ord ind i body teksten.

Hvordan ser det ud nu, rent seo mæssigt?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg igen samme problem, at min side, på min computer, ligger som nr.1...

Forsøgte at gå ind i weboversigten på google, men nu kan jeg ikke finde det sted hvor man kan slette personaliserede søgninger eller hvad det er det hedder......

Der er bare de søgeresultater jeg har foretaget mig.... og ingen steder at slette det.... ???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Nu har jeg igen samme problem, at min side, på min computer, ligger som nr.1...

Forsøgte at gå ind i weboversigten på google, men nu kan jeg ikke finde det sted hvor man kan slette personaliserede søgninger eller hvad det er det hedder......

Der er bare de søgeresultater jeg har foretaget mig.... og ingen steder at slette det.... ???

Her er linket til at slette det http://www.google.dk/history/optout?hl=da

Jeg har nu opdaget , at også google resultat , kan være forskelligt , når man bevæger sig fra jylland til  f.eks. sjælland , jeg synes det er sjovt og dette er med samme computer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm kommer til samme side, hvor der bare er en historik over hvad jeg har søgt på.....

 

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jeg har nu opdaget , at også google resultat , kan være forskelligt , når man bevæger sig fra jylland til  f.eks. sjælland , jeg synes det er sjovt og dette er med samme computer.

Hej MIkael,

Jeg har ladet mig fortælle, at det der regionale forskelle på google søgninger - for at give de mest relevante resultater.

Det giver god mening, at man får forskellige resultater alt efter om man er placeret i Danmark eller Brasilien - men den regionale forskel skal altså ikke være mere end få 100 km, før det giver forskellige resultater på bestemte søgninger.

Jeg har selv prøvet at sidde i Vejle mens en anden søgte fra Odense - det gav en smule forskellige resultater også.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone, har du huske at logge ud også?

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh, det hjalp at logge ud, takker :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Google tilpasser både resultater efter geografi samt personlig-søgning.

 

Geografi: Det er forskellige resultater du får frem hvis du benytter google.com, google.de, google.se, google.no, google.co.uk, google.dk eller alle mulige andre TLD´s.

Datacentre: Google henter deres data fra forskellige datacentre når du laver en søgning. Alt efter hvilket datacenter google får fat i kan resultaterne variere.

Personlige søgeresultater: Google har gennem et stykke tid personliggjort deres søgeresultater. Før var det kun dem med en google-konto som var omfattet, og dermed skulle logge ud hvis de skulle have et reelt billede, men nu er alle omfattet. Derfor ´skal du angive til google at du ikke ønsker at benytte de personlige resultater. Se evt: http://www.thomas-rosenstand.dk/personaliserede-resultater-google

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)