Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Photoshop.. Hjælp søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer

Jeg har netop fået Photoshop, da jeg gerne vil lave en folder til mit firma. Efter en del tid foran skærmen må jeg nok erkende at mine evner ikke rækker til den opgave.

Jeg søger en person der har gode erfaringer med Photoshop og som bor i kbh. Jeg ønsker at vi sammen laver folderen, således at jeg også får udviklet mit kendskab til programmet.

Måske kunne jeg til gengæld hjælpe med noget klipning, eller hjælpe med at servicere din bil, hvis du har sådan en?

Mvh Brian

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Du kan give mig et kald, hvis du vil sidde hos os og få en lille tour - så kan vi lige tale om, hvordan vi regner af...
Først og fremmest skal du vide, at det absolut ikke er optimalt at bruge Photoshop til at lave en folder, så det er ikke så mærkeligt, at det volder dig problemer :)

Mange hilsener,


John

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Det kan være at vi kan finde ud af noget. Jeg er grafiker/fotograf og har stor erfaring med en række grafiske programmer og opsætning af tryksager. Photoshop er ikke egnet til opsætning af tryksager. TIl det bruger man eksempelvis InDesign (også Adobe). Photoshop og/eller Illustrator - eller andet program til billedbehandling/grafik - er dog svært at komme uden om.

Du er velkommen til at kontakte mig. Afregning kan vi helt sikkert finde ud af på en fornuftig måde.

Mvh
Mikael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak

Jeg vender lige tilbage i det nye år!  Big Smile

Mvh Brian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Jakobsen:
Jeg søger en person der har gode erfaringer med Photoshop og som bor i kbh. Jeg ønsker at vi sammen laver folderen, således at jeg også får udviklet mit kendskab til programmet.

Du leder efter Benny Thaibert http://bitmedia.dk/.

Han er ikke blot en dygtig grafiker, men også en fantastisk formidler.
Men jeg tror ikke, du skal regne med, at han lader sig spise af med en klipning. Sidst jeg så ham, så hans hår i hvert fald overordentligt velplejet ud.Big Smile

mvh Hans

Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en aftale.

Mvh Mikael

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)