Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt markedsføringstiltag – hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :


Kære alle aminoer.

A4 BOKSEN er et servicecenter, der tilbyder Digital Grafik & Print og Pakke & Adresseservice.


Som jeg allerede herigennem antyder, dækker vores forretningsområde bredt. Dette har været en fordel for os, i forhold til, at vi har kunnet tilbyde samlede løsninger til en lang række kunder. Men det har samtidig været en ulempe for os, i forhold til vores markedsføring. Meget kort sagt, har vi haft svært ved at forklare, hvad det er vi kan tilbyde vores kunder.


Derfor har vi nu taget springet til indførsel af et nyt markedsføringstiltag – storytelling.


Med udgangspunkt i en grundhistorie (i fagsproget også kaldet ”superfortælling” – er jeg blevet fortalt), bruger vi nu storytelling til at forklare, nogle af de ting vi kan hjælpe vores kunder med. Vi bruger primært fortællingen på vores hjemmeside: www.a4boksen.dk


Vi servicerer både virksomheder og private, men vores primære målgruppe er iværksættere og mindre virksomheder. Derfor er fortællingen målrettet denne gruppe – og derfor er vi meget interesseret i at høre, hvad i her på Amino synes om ideen!


Vi har naturligvis haft en professionel på opgaven og vi er selv ret glade for resultatet – men det ville være rigtigt rart med lidt feedback fra jer. Så derfor: Ris, ros og forslag er meget velkomment!


I kan læse grundhistorien her: http://www.a4boksen.dk/flx/helt_ude_i_skoven_/ og derfra manøvrere mellem historierne på siden via menuen i venstre side.


Alle er naturligvis meget velkomne til at deltage i vores konkurrence: http://www.a4boksen.dk/flx/helt_ude_i_skoven_/konkurrence/ !


 


Jeg glæder mig meget til at høre hvad i synes.


 


 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 277
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey der.....

 

Fed historie - sjov, sød og fangende - godt med henvisningslinks til de forskellige steder hvor man kan få tingene lavet.

 

Det er helt sikkert en god ide med storytelling, og det gør det til en sjov ting at læse en hjemmeside. - ligesom nogle mener at det skal være sjovt at arbejde http://www.projektarbejdsglaede.dk/.

 

Selv om din signatur er KÆMPE STOR, og alt for står herinde ville jeg mene, så giver det et godt positivt indtryk.......

 

Hep.

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Det er en rigtig god idé med jeres storytelling. Jeg blev fanget lige med det samme, og benyttede selvfølgelig linksene. Underholdende og informativt på samme tid.

 

Jeg overvejer selv at starte egen virksomhed, og det er da ikke utænkeligt, at jeg vil benytte mig af jeres startpakke.

 

Keep up the good work ;-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Virkelig OVERDREVET signatur :-) Tænk hvis alle havde det, så skulle vi bladre og bladre for at læse næste ingen skrift.

 

Linket i dit signatur er forresten forkert!!

Fra Valby
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for alle input! Det er super med respons - specielt den konstruktive del af slagsen

 

Signaturen--> Den er hermed sat et par grader ned i størrelse - den skal selvfølgelig ikke være et irriterende element i mit indlæg.

 

God aften til Jer alle!

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)