Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til TeleKlasse

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at forberede en række teleklasser til starten af det nye år og søger lige nu efter en udbyder eller måde rent teknisk at afholde teleklasser.

Er der nogen der har erfaringer med teleklasser som i har lyst at dele og er der nogen der kender udbydere eller andre tekniske løsninger til afholdelse af teleklasser?

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Personlig Træner & Holistisk Livsstil Coach

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg tillader mig lige at forsøge igen.

Nogen der har gode og dårlige erfaringer med teleklasser som de har lyst at dele?

Nogen der kender til tekniske løsninger/udbydere til afholdelse af teleklasser?

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Forklar lige, hvad en teleklasse er. Så får du måske nogle bud.

Michael

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael, tak det kan godt være at det er en god ide Wink

En stører eller mindre gruppe af mennesker ringer sammen, hvor der bliver præsenteret et emne, lidt lige som et foredrag, bare over telefon.

Bedste hilsner

Henrik Thinggaard Christensen

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har ret gode erfaringer med FreeConference.com som gratis opsætter konferenceopkald. Jeg ringer op gennem Telenordic, som tilbyder billig telofoni til hele verden. Priserne er dermed billigere end at bruge danske udbydere af konferenceopkald, da de kan være ret dyre. Så det kan betale sig selv om det kun er danskere der skal deltage.

Jeg er uddannet hos Ford Institute i Californien, hvor en del af undervisningen består af teleklasser hver uge, hvilket er blevet ret naturligt efter at have deltaget i et år. Vi har været et par hundrede deltagere på kurset fra hele verden. Det har fungeret ok.

Held og lykke med aktiviteterne. De bedste jule og nytårshilsener www.elsebethfogh.dk PCC fra ICF

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke funktioner har du brug for? Noget så simpelt som mødetelefonen 50505050 ( http://4x50.dk ) giver adgang til konferencekald samt til at dele filer mellem mødedeltagerne. Hvis det er nok er der intet abonnement og deltagerne betaler bare almindelig telefontakst.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)