Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købe varer fra england hos firmaer der kun handler med englændere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Ja, jeg står i den ulykkelige situation at der er nogle virksomheder i England der ikke gider handle med os danskere - det er større firmaer, og den umiddelbare forklaring som jeg vil forsøge at spise jer af med er simpelthen at det er administrativt besværligt for dem.

 

Men hvordan klarer jeg hurtigst og sikrest at de skal mellemlande et eller andet sted i England? Nåja, for ikke at sige billigst. Lad os sige billigst og sikrest, for jeg kan ikke få alle tre herinde på amino kan jeg forstå :-)

 

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt DSV de har opsamlings steder i England og få så det firma du vil handle med til at sende det til dem så betaler du selv

fragten med DSV

Fra Hellerup
Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kan overtale dem til at sælge til dig, såfremt du køber varerne forudbetalt fra deres lager og selv skal stå for transport og de "administrative opgaver", som åbenbart er en byrde for dem.

En anden forklaring kan være at den pågældende leverandør ikke må sælge de varer til andre markeder grundet forhandler rettigheder. Såfremt det drejer sig om varer du vil parallelimportere for at gå under markedsprisen i DK - kan du blive tvunget til at finde en stråmand.

Normalt vil de fleste firmaer have en interesse i ydereligere forretning.

Med venlig hilsen

Karsten Ipsen

CS Logistics

Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)