Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 og affiliate modul til Magento

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er igang med at lede efter moduler vi har behov for til en Magento shop. Vi skal bruge et til at kunne bruge C5. Det behøver ikke være helt integreret, men det skal være sådan, at vi kan trække filerne over, så det fakturerede bogføres automatisk.

Så skal vi bruge et modul til vores affiliate system, hvor der skal være 2 dele. Vores side har sit eget affiliate system, hvor vi har mange medlemmer, der skaber en del omsætning vi nødig vil miste.

Så skal vi bruge et system der kan tracke vores partner-ads og webgains, hvor vi også har flere affiliates der har vores banner liggende, og meget gerne til Tradedoubler, som vi overvejer at gå ind i lidt senere. Der skal i modulet være en form for filter, der sørger for de besøgende der har cookies med fra forskellige programmer, ikke laver rod i ordrerne.

Er der nogen, der kan anbefale nogle moduler de enten selv kender eller sælger? Vil være meget glad for lidt hjælp.

 

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke lige svaret på dit spørgsmål, men hvis I har succes med at annoncere via partner-ads og webgains, så kunne I udover Tradedoubler også overveje Mikkelsen Media, IQ Medier, Euroads med flere. Det er gældende for disse netværk at man i lighed med de andre kan afregne med en procentdel af indkøbskurvens værdi.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:
Vi er igang med at lede efter moduler vi har behov for til en Magento shop. Vi skal bruge et til at kunne bruge C5. Det behøver ikke være helt integreret, men det skal være sådan, at vi kan trække filerne over, så det fakturerede bogføres automatisk.

C5 Light ?

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, det vil jeg da kigge på. Euroads har vi prøvet, og er stoppet igen.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, lige præcis, + lager og indkøbsmodul m.m.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:
Ja, lige præcis, + lager og indkøbsmodul m.m.

Har du nogle af eHandel modulerne ? eller ODBC Modulerne ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi har alt det der skal til for at integrere med vores nuværende system inkl. e-shop modul, men det ender nok med vi skifter til Magento, så vil sikre mig vi kan få et modul til det uden vi skal ud og have en hel masse udviklet.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:
Ja, vi har alt det der skal til for at integrere med vores nuværende system inkl. e-shop modul, men det ender nok med vi skifter til Magento, så vil sikre mig vi kan få et modul til det uden vi skal ud og have en hel masse udviklet.

eHandel1-3 & ODBC R/W ?

- Vi roder da lidt med de moduler i tiden.

 

 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke præcist hvad det hedder udover det er et e-handels modul. Hvor ser jeg det?

Billigt Hundeudstyr Online

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)