Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og adsens

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu forsøgt at sætte en adsens kode direkte ind fra admin delen i wordpress, selvfølgelig fra html visningen, men den vises ikke på skærmen, nogne der ved hvorfor, og hvordan jeg får den synlig?

Jeg har også sat nogle i kildekoden på sitet som vises godt nok. Det er ikke fordi jeg har flere end 3 af samme slags. Den jeg forsøger at sætte ind nu er links, hvor de andre er annoncer.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er som udgangspunkt ikke nogen HTML-felter i WordPress, i hvert fald ingen jeg kender.

Så, hvor indsætter du koden:

- et specielt felt i skabelonen

- en widget

- et plugin

- eller?

Prøv evt at indtaste noget andet i feltet, f.eks. bare et ord eller bogstav og se, om det dukker op på siden.

Dit HTML-felt, kan evt. være begrænset til kun at vise almindelig HTML og ikke scripts, iframes og hvad Adsense nu kan finde på.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, der er både en alm (visuel) og en HTML del i højre hjørne ud for værktøjslinien.

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det en AdSense-kode du lige har genereret? For så er det normalt at den er "blank" i 10-15 minutter, evt. længere.

 

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Aha - du indsætter koden direkte i et indlæg eller på en side. Det testede jeg lige i min egen WP-installation, og det gik fint. Jeg hælder så til Claus Conrads forklaring.

 

Har du tjekket kildekoden? Står Adsense-koden rigtigt der?

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

A text widget in your theme is where you can add your ads on the right as I did here:  http://dudabeach.com

To put Google ads at the bottom of each post (check a post also at DudaBeach.com) use Adsense Daemon

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Det optimale ville nok være at putte koden ind i din template fil, så dine Google ads automatisk fremgår på alle indlæg / sider.

Medmindre du bevidst kun vil have ads på udvalgte sider / indlæg selvfølgelig.

Der findes i øvrigt utallige gratis WP templates som har automatiserede AdSense funktionaliteter. Feks http://wordpress.org/extend/themes/heatmap-adsense-theme. Disse kan være gode, hvis du ikke selv evner at implementere din AdSense kode korrekt.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at ta' et kig på: http://wordpress.org/extend/plugins/advertising-manager/ -- Advertising Manager, det er plugin, der gør det muligt at styre hvor, hvornår og hvordan dine reklamer, herunder AdSense-reklamer skal vises.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)