Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import direkte fra producenter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg er ved at starte en negleklinik, hvor jeg også har en webshop der skal sælge negle produkter og tilbehør.

Men hvordan i alverden får man direkte fat på en producent i udlandet, så jeg ikke behøver at gå igennem de danske udbydere? Jeg tænkter nemlig at det er billigere at handle direkte med producenten. Kan dette over hovedet lade sig gøre når man er en lille nystarter...?jeg har ledt på nettet men kan ikke rigtig finde noget.

Nogen der har nogen ideer eller fif?

 

Hilsen stine

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Hvilken type produkter og i hvilket kvantum soeger du?
Jeg har en personlig bekendt der saelger skoenhedsprodukter til danske smaavirksomheder, maaske hun kunne hjaelpe?
Du skal vaere velkommen til at kontakte mig, saa skal jeg videreformidle kontakten.

Mvh.
Kasper

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Hvis du kan skabe et overblik over hvad du har brug for så kan jeg indhente nogle tilbud for dig.

Jeg kender et par stykker som ejer en negle biks, og de har vist nogle gode kontakter i udlandet (USA, asien m.m.).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Sorø
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 78
Fra  TRANBERGS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Jeg tror den bedste og klassiske løsning er at besøge en relevant messe i det store udland, og møde de virksomheder du finder og vil handle med, det kræver masser af tid og koster selvfølgelig også lidt, men der er en grund til at grossisterne og leverandørerne tager den pris de tager. Har selv forsøgt mig med import for at spare et led, og min konklusion er at du skal sælge en del før det kan svare sig, ellers skal du være god/heldig og finde en god partner via nettet eller dit netværk.

Held og lykke

Mvh

Allan

BRANDS: MASITA TEAMWEAR // SPORTDOC // SPORTQUIP // REUSCH // VISION TECHNOLOGIES // ERREA TEAMWEAR // SPIDERTECH // SKINS // WWW.ISPOSEN.DK

Tilmeldt 5. Dec 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Alt til negle, såsom manicure, gele til at lave gelenegle, glasfiber til glasfibernegle, nail art, negletipper, cremer , olier osv.

og da produkterne skal sælges fra min webshop skulle jeg gerne kunne købe hjem så jeg har  et fast lille lager hele tiden... Hvilken slags produkter sælger din bekendte?

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba.com

Just be careful.  Require payment by PayPal and that will filter out most of the scammers.

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine,

Hun saelger alle typer produkter inden for skoenhed og kropspleje. Send mig en email, saa jeg har din mail-adresse, saa sender jeg kontaktinfo til jer begge.

Mvh.
Kasper

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kromann

 

Måske kan jeg hjælpe med de negle du skal bruge, formodenligt kan jeg få dem fra en thai distributør og sende dem til dig, fragten er ikke dyr. Desværre kender jeg ikke told satsen på Acryl negle!

Men send mig en mail om hvormange du skal bruge, hvor tit så kan vi se om det kan lykkes!

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kromann

Acryl negle skulle være nemme at sende, hvis du sender min lidt omkring hvormange du skal bruge og hvor tit, så kunne vi vel finde ud af sende dem med TNT, da fragten ikke koster noget i forhold til produktet.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)