Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøver lige om i kan hjælpe her.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Cerros de Aquila, Mijas, Malaga, Spanien
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har Anette helt ret i.

Jeg kan anbefale at du sender 10 styks af gangen, og så ringer. 10 mere, og ringer. Så vil dit udbytte være størst og du spare en masse porto :)

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Ja det er så mig der har betalt Hans for at lave teksten:-)

Du har ret i som du skriver at den ramte ved siden af hvad jeg søgte.

Som du nok husker så betalte jeg dig for dit arbejde, uden sure miner og skrev at vi nok ikke kom det nærmere.

Så må jeg indrømme at når jeg så ser dig bruge teksten ordret engang til bliver jeg lidt skuffet.

Er det mig der er galt på den eller er det helt normalt. Hvad med den øvrige tekst, du har lavet til mig, vil du eller har du solgt til anden virksomhed også?

Med venlig hilsen

 

Lars Pedersen

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vil bare lige gøre opmærksom på, at man kan sende personlige beskeder herinde. Så er vi andre fri for en evt. ordkrig. Mange mennesker genbruger deres ting - uanset betaling eller ej.

Jeg er ikke gode venner med Hans eller noget, men læste en tråd igår som var helt ude af proportioner med div. beskyldninger og det er bare dårlig karma herinde.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Pedersen:
Så må jeg indrømme at når jeg så ser dig bruge teksten ordret engang til bliver jeg lidt skuffet.


Hvad har du at være skuffet over?. Du kunne jo ikke bruge teksten til noget så der er intet der er gået tabt for dig.

Hans har brugt den som et eksempel på hvorledes teksten kunne udformes. Det er jo ikke sådan at den er forsøgt solgt igen.

Henrik

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok

Så er det mig der misforstået noget. Jeg troede man købte en unik tekst.

Vi lader den ligge. Og hvis jeg har flere spørgsmål så tager jeg den med Hans direkte.

Fortsat god dag.

 

Lars

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg kan godt se, at jeg burde have vendt det med dig, før jeg sendte teksten ud. - Jeg beklager.

I min opfattelse stoppede vi samarbejdet, før vi var nået i mål, fordi du mistede troen på, at jeg kunne løse opgaven for dig.
Det er helt fair. Du betalte for den tid, jeg havde brugt, og vi har ikke noget udestående. Vi var ikke engang sure på hinanden.

Jeg var altså af den opfattelse, at du havde betalt for tiden - ikke for teksten.

Hvis du er af en anden opfattelse, må vi finde en form for kompensation - lad os tage den pr. telefon og mail, så de andre kan slippe for at lugte til vores snavsede vasketøj.

mvh Hans

Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Hans

 

Helt ok, stadig ingen sure miner herfra. Jeg har som sagt ikke brugt teksten.

Lars

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg regner bestemt med at skulle følge op, derfor skal jeg have skrevet slutningen af brevet om, da kunderne ikke skal komme til mig, men fordi jeg kontakter dem telefonisk og laver en evt. aftale.

Hvor lang tid efter i har sendt et salgsbrev ud går der inden i hiver fat i dem telefonisk?

 

Hej Lars.

Jeg tror da måske også lige at jeg ville blive overrasket over at se teksten, hvis det var mig der havde betalt for den. Såfremt du har nogle indvendinger mod at jeg bruger den, så send lige en personlig besked, så skal jeg nok respekterer det.

Hej Hans.

Såfremt jeg ikke hører noget fra Lars, så tror jeg vi har en aftale. Jeg vil inden for den nærmeste fremtid sende salgsbreve ud og så skal du nok få hvad du ønsker til din case.

 

Mvh. Laila

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)