Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Medlemsdatabase med check in når man møder op og besøgsstatistikker

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal høre vi skal muigvis have lavet et system for en kunde, men har ikke kunne finde nogle der kan løfte opgaven endnu.. kort beskrivelse kan læses nedenfor, men i første omgang håber jeg på at der er nogen der kan eller kender nogen som kan dette, og så ellers få en ca. ide om hvor vi ligger prismæssigt..

 

Det drejer sig om, at vores kunde gerne vil have en medlemsdatabase. Den primære funktion i medlemsdatabasen er, at klubben skal kunne holde styr på hvem der har betalt kontingent hvornår.

De kunne godt tænke sig, at man kunne køre et medlemskort/chip card eller lign igennem en kortlæser, hvorefter informationerne om klubmedlemmet ville komme op på skærmen, samt om han har betalt kontingent eller ej. Ud fra dette skal man så fx. også kunne gp ind og tjekke statistikker for fremmøde, antal besøgende om måneden med mere..

 

Kunden har fået udviklet en halvt færdig database i Access, og ville naturligvis gerne se, at man kunne arbejde videre på dette, så der ikke startes fra bunden igen. Den mangler dog en finish så det ikke kører i access programmet, samt det at komunikere med kort, chip læsere med mere.. Men hvis der er nogle der har et andet produkt, eller program til dette er det også fint..

 

Men skriv gerne om i kender nogle der kan løfte sådan en opgave..

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej decoro
Vi har nogle løsninger der ligger meget tæt op af det du efterspørger, så du er velkommen til at give os et kald på 7020 4620 og spørge efter mig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt levere ovenstående, det vil dog blive lavet med en rigtig database og en tilhørende applikation, og altså ikke gør brug af kundens nuværende access-løsning. Tilgengæld laver vi en ordentlig fremtidssikret løsning, typisk vil det være .NET men der er også andre muligheder.

Hiv gerne fat i mig på mikkel@dansksoftware.dk eller ring direkte på 41 28 28 08

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 07:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Decoro

Min programgramør John Larsen har lavet en beskrivelse af hvordan han vil løse opgaven, iberegent er også den data del der skal bruges til at lave kortne, hvilke skal sendes til det firma der laver selve kortet.

John som du kan læse mener at en løsning baseret på Linux er bedst, samt udgifterne til licenser både for server og fornyelse hvis det er licens baseret er sparet.

Om selve løsninger i læse Johns kommentarer der burde være ret forståelige for Nerder, ellers er i velkommen til at kontakte mig omkring udviklingen af jeres kort læsnings system.

Hilsen Michael Jacobsen

tel.; (45) 3695 0399

Skype; it-michael79

michael@outsource-it-to-thailand.dk

See John beskrivelse, pris vil ligge på cirka 15,000.-DKK

databasen (Access) kan forholdsvist enkelt laves om til MSSQL, MySQL eller Firebird (Interbase) - som alle er industristyrke databaseservere - hvis vi taler windowsproggram vil jeg personligt foretrække C# mod MSSQL eller Delphi mod Firebird

den konvertering (databasen) taler vi 4 timer

 så er der selve programmet - hvordan produceres kortene ? ER der valgt chip (javakort vil være billigst) eller magnet ? er der allerede en producent - får vi testkort...

 Selve applikationen afhænger jo en del af mængden af data også - men mon det kan tage mere end en 3 ugers tid ?

enten det er Delphi eller C# - det er ligegyldigt i den sammenhæng

der er følgende : Firebird er en GRATIS databaseserver - MSSQL koster til både server samt OS (firebird kan køre fra en linuxbox også)

som bør tages med i beregningen

Den billige og sikre vil derfor være :

Delphi

firebird

java chipkort

Jeg har erfaring fra produktion af følgende løsninger :

Statoils kundekort (templates til salgs- og velkomstbrev, database, samt program til at omdanne databasedata til kortdata - magnetkortløsning med data i spor 1 og 2)

Tivolis årskort - samme som Statoil, det data Tivoli sender er baseret på en ret indviklet kode,så der er også udviklet et specielt program til at udtrække dette data, og sikre at det overføres til rette kort.

Sygesikringskort til 16årige - selve produktionsstyringsprogrammet, data kommer som dobbeltkrypteret data i IBMs EBCDIC format, det skal så igennem dobbelt dekryptering, og en konvertering fra EBCDIC til ANSI - hvorefter det sender data til produktionsmaskinerne.

Delprojekter vedr. Udstedelse af EMV (Europæisk Mastercard og Visa) kort i scandinavien, Litauen og Polen - blandt andet kryptering af den embeddede chip... men også setup og test af hele netværket, og produktionsapparatet i Danmark, Sverige, Litauen og Polen

Så har jeg i de senere år været dybt involveret i SIMkort produktion, og står for en stor del af deres produktionsapparat i DK også

 

Fra Årslev
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Fra  ecore Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hek decoro

En af mine kunder har udviklet et system til netop det du skriver... også med kortlæser. Det er baseret på et lav månedlig abbonenment. Læs om det her: http://clubcommander.com/

Ulrich Wagner Gade Ebsen
ecore

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)