Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underleverandør af webshopkodning søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en virksomhed/person/partner, som vil være min underleverandør til kodning af webshops.

Der må gerne tilbydes løsninger på kendte open source platforme.

Der kan forekomme direkte kommunikation med slutkunden - for at lette kommunikationsvejen.

Alt design, projektledelse, fakturering til slutbrugeren mm afholdes af mig.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kpm,

jeg kan hjælpe dig med alle osCommerce derivater. (ZenCart, oscMax, Creloaded etc.)

Prisen er 140 i timen.

Du kan fange mig på 31 24 44 44

 

Jimmy

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jimmy

Har du nogle referencer?

Jesper Jakobsen

www.systemax.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jakobsen:
Har du nogle referencer?

Hej Jesper, ja masser...jeg undlader dog at flashe mine kunder i diverse foraj; hvis de vil anbefale / fraråde mig, så må de selv melde ud. Men skriv en pm, eller ring til mig, så kan vi tage den derfra.

Vi har 16 fuldtidsprogrammører som KUN arbejder med osCommerce, heraf arbejder 6 programmører for danske klienter. Vi ønsker kun at arbejde med dette shopsystem, så prestashops, magento etc. har ingen interesse overhovedet. (til dem der kontakter mig med disse systemer).

Jimmy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kunne godt være interesseret i at agere underleverandør til dig. Idag er vi platform leverandører til en række designere, i forhold til andre løsninger, så har vi en drag-n-drop baseret løsning (og snart en Photoshop integration) , som tillader designeren selv, at lave sin komplette webløsninger både shops og sites. Her er nogle af løsninger som er bygget op vores platform:

 

www.redcarpetsoftware.com

www.lauraamalie.dk

www.eventyrhaver.dk

www.thecolorclub.net

www.lokalcsr.dk

 

Nogle gange har kunden så specielle behov, at vi bliver nødt til at skrive kode til specielt til dem, et par eksempler kan du se her:

 

www.byflou.com

www.harders.dk

 

Vores produkt er pt. i Beta, så vi foretrækker tæt kontakt til vores samarbejdespartnere, så hvis et evt. partnerskab skal blive en succes er det nok nødvendigt at du bor i nærheden af storkøbenhavn, så vi kan mødes.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kpm,

Jeg vil da også gerne have lov til at ligge billet ind, hvis I lige sender mig en mail skal jeg gerne sende en referenceliste til jer.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

kpm:

Hej,

Jeg søger en virksomhed/person/partner, som vil være min underleverandør til kodning af webshops.

Der må gerne tilbydes løsninger på kendte open source platforme.

Der kan forekomme direkte kommunikation med slutkunden - for at lette kommunikationsvejen.

Alt design, projektledelse, fakturering til slutbrugeren mm afholdes af mig.

Vi tager 9.995,- for en komplet køreklar Magento webshop med unikt design. Prisen er iøvrigt inkl. hosting og betalingsgateway (hos Magentohotel.dk) hele første år. Hvis du ikke ønsker dette, er prisen kun 7.995,-

Vi har outsourcet al design og udvikling og kan derfor gøre det til denne pris. Al kommunikation foregår via email og kun på engelsk (så der ikke sker fejl i evt. oversættelser og vi ikke skal bruge danske timer på at oversætte). Du vil kunne bruge vores leverance process men kan gøre der på dansk overfor dine kunder (og tage møder med dem, snakke i tlf osv).

Hvis du vil videre mere kan du læse mere her: http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABE-A getashop.dk

Fra CPH K
Tilmeldt 13. Nov 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

I forlængelse af dit indlæg - tilbyder vi hermed løsninger der opfylder dine krav.

Afhængig af krav til CMS og størrelse på sortiment - vil vi anbefale det rigtige OS CMS-system.

 

Mvh,

Ennovizion Group ApS

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KMP

For at du undgår problemer med dine kunder laver vi følgende webshops på fastpirs tilbud, har kunden specielle ønsker så udvikler vi gerne disse.

Generalt opsætter vi følgende systemer af web-shops

OSCommerce

ZenCarts, kunden må dog betale for licens

Presta

Joomla/VirtualMart

Mangento

Priser kan vi snakke om hvis du kontakter mig direkte, jeg giver sjælden disse ud så dine såvel andres kunder kan se dem.

Vi arbejder med udviklng inden for PHP hvoraf shops er en del!

Hilsen Michael

tel; (45) 3695 0399

Michael@outsource-it-to-thailand.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men så kan vi da melde os med:

Joomla + VM

Joomla + redSHOP

Vi arbejder kun med Joomla - 19 mand - kun Joomla - så er det vist opsummeret :)

email@redweb.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)