Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omformuler (engelsk) kontrakt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg står og skal til at starte en webshop op, hvor jeg skal have samarbejdsaftaler med forskellige kunstnere. Jeg har der søgt inspiration fra forskellige konkurrenter, som har yderst velskrevet kontrakter.

De fleste af de punkter der står i dem, er nogle som jeg også skal bruge. Mit problem er bare, at jeg ikke kan omformulere dem og det ville være yderst dårlig stil at lave et fuldstændigt rip-off af kontrakten, når den skal være offentlig tilgængelig og det ikke er en 'standard-kontrakt'.

Søger derfor en der kan omformulere kontrakten (ca. 1000 - 12000 ord) på professionelt engelsk. Skulle du tilfældigvis have lidt forstand på jura, ville det ikke gøre noget, men er intet krav. Det tilsendte vil være skrevet på engelsk, muligvis med enkelte danske 'stikord' af hvad jeg mener. Du vil samtidig også få tilsendt den kontrakt jeg har søgt inspiration fra.

Er du interesseret, så send mig venligst et tilbud på PM eller pr. mail:

kasper-andreassen(snabel-a)hotmail.com

All the best

Kasper Andreassen

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper-A:

.. Søger derfor en der kan omformulere kontrakten (ca. 1000 - 12000 ord) på professionelt engelsk. Skulle du tilfældigvis have lidt forstand på jura, ville det ikke gøre noget, men er intet krav. Det tilsendte vil være skrevet på engelsk, muligvis med enkelte danske 'stikord' af hvad jeg mener. Du vil samtidig også få tilsendt den kontrakt jeg har søgt inspiration fra...

Går udfra det bare lige er en tsatefejl, men det nok bare meget rart for den eventuelle oversætter at få på plads :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, tak for det Casper :-) .. Der skal selvfølgelig stå 1.000 - 1.200 ord.

All the best

Kasper Andreassen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)