Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs- versus privat mobilabonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal ud og have anskaffet mig et tlf-nummer og måske en mobiltelefon. Når jeg kigger på minimumsprisen for samme telefon, ser det umiddelbart ud til at det er dyrere at købe en telefon med et erhvervsabonnement... kan det passe? Og hvis ja, hvad er grunden?

Har kigget på en E71 og en Blueberry.

 

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lidt en kombi af at du skal have bedre service og så det at selskabet ønsker at tjene flere penge på dig.

Dog er hovedårsagen at du binder dig i 12 måneder når du tegner et erhvervsabbonement.

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er strange nok. På erhverv er der længere binding, ingen tilskud til telefoner og højere priser. Hos TDC kan du imidlertid tegne privat abbonementer som firma, så får du privat priserne, men dog stadig den længere binding. Du kan muligvis det samme hos andre.

Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. Nu har jeg kigget lidt på Telia, TDC og 3.

Telia har f.eks. Business Premium til 399,- + moms per måned. Nokia E71 koster her ca. 300 med abonnementet.

3 har Corporate til 319,20 + moms per måned. Nokia E71 koster her 0 med abonnementet.

Begge har 48 eller 50 timers taletid. Det lyder umiddelbart som et let valg... eller er der en hund begravet?

 

 

Tilmeldt 1. Jun 08
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Telia er berømt/berygtet for deres kundeservice, så dem vill ejeg nok lige google.

3 har det minus at du er nødt til at bruge 3-nettet, hvilket er en enorm strømsluger.

Jeg ville tegne et privat maxtale i TDC til 399 incl. moms. Få det tegnet til firmaet, så kan du stadig få den billige telefon, men du er bundet i 12 mdr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)