Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bo Weymann fra Blekingegadebanden, morder eller direktør?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:
Er ikke glad for overskriften, for hvem siger at han er morder?


Ja - en lidt modig overskrift når man tager i betragtning at han kun var med til planlægningen af røveriet og ikke udførelsen.

Men skidt Niels. Det er Martins eget udsagn og det er hans egen kasse der skal lægge for....Wink

Henrik

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:
Jeg synes overhovedet ikke det er iorden. Der er ikke fundet en gerningsmand til mordet på politibetjenten, og sålænge det forbliver uopklaret kan der ikke på nogen måde være tale om, at nogen i Blekingegadebanden har udstået sin straf.

Hvis de har afsonet den straf de har fået på baggrund af det de er blevet anklaget for, så er de lige så frie som os.

Dyrebilen.dk:
Det er muligt at han ikke har begået mordet, men så har han haft muligheden for at bevise det, eller medvirke til opklaringen.  Det har han ikke ønsket at gøre, med det resultat at mistanken fortsat må være knyttet til ham.

Det er da klart at han ikke har ønsket at sladre hvis han vidste hvem det var. De kommer jo alle ud senere og i gitterly bryder man sig ikke om stikkere. Desværre kunne politiet ikke finde ud af hvem det var der skød.

Dyrebilen.dk:

Det er en dødsyg retspolitik vi har i Danmark hvor hensynet til gerningsmanden vejer tungere end hensynet til ofrene for forbrydelserne og nu skal vi fanden hylende også have serveret en sødsuppe fortælling på film, til citronmånen og kaffen på kakkelbordet. Hvor sygt er det!

Der er ikke nogle der forbyder dig at blive valgt ind i politik så du kan være med til at ændre loven på det område. Hvis du ikke vil se den serie, så lad være med det eller kig på nogle af de andre kanaler du har :)

Dyrebilen.dk:
Jeg håber for jer der mener at manden har udstået sin straf, at i også vil stå ved jeres holdninger når det er jer selv det går ud over.

Jeg vil gerne tilstå at hvis en af mine kære kommer ud for det samme, så vil gerningsmanden ikke overleve til en retsag...

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels:

Der er ikke nogle der forbyder dig at blive valgt ind i politik så du kan være med til at ændre loven på det område. Hvis du ikke vil se den serie, så lad være med det eller kig på nogle af de andre kanaler du har :)

Jeg er skam politisk aktiv på det retspolitiske område, og jeg har endda en vis kvalifikation.

Jeg kunne ikke drømme om at kigge med, så ville det være bedre hvis jeg bare istedet grinte de efterladte til den dræbte betjent lige op i deres ansigter. 

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dyrebilen.dk:

Hej

Jeg synes overhovedet ikke det er iorden. Der er ikke fundet en gerningsmand til mordet på politibetjenten, og sålænge det forbliver uopklaret kan der ikke på nogen måde være tale om, at nogen i Blekingegadebanden har udstået sin straf.

 

Michael

 

Jeg har det nok lidt på samme måde..... Der er sket et mord og det er enddog ret sandsynligt at det faktisk er ham der har gjort det iflg. ham betjenten de interviewede i morges på tv.

Jeg har svært ved at sluge at han skal have lov til at have den slags job nu.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes bestemt det er et problem, når mennesker med hård kriminalitet bag sig får lederjobs i det offentlige, vi alle betaler til. For det handler jo ikke blot, om juridisk at have udstået sin straf. Det handler også om man kan have tillid til vedkommendes faglige evner og etik. Blekingegade-medlemmet blev ikke blot dir. for Dansk Bibliotekscenter. Han var en tid også fmd. for Lyngby Almene Boligselskab (hvor der i krogene var diskussioner om det var de rigtige mennesker som arbejdede med på dyre, profitable renoveringsprojekter);-)

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)