Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forståelse for opdatering af hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

skal størrelsen af ens .html fil ændre sig før google genlæser hele filen for at se om der er opdateret tekst billeder og lign. jeg tænker jeg ændre tit over skrifter og tekst, men jeg ved ikke om google læser det fordi det er ikke altid at størrelsen eks 7,2kb eller lign. ændre sig!

har jeg forståelse for vedligeholdelse af hjemmeside? kan det gøres på andre måder end at opdatere tekst og skifte billeder? 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Googlebot kigger også på din http header og ser, om der er en "last modified". Det er der i din:

Hvre gang du har lavet en opdatering, ændres datoen, og den tæller med. Eller sagt på dansk: Selv en lille bitte ændring er en ændring!

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Rosenstand:

Googlebot kigger også på din http header og ser, om der er en "last modified". Det er der i din:

Hvre gang du har lavet en opdatering, ændres datoen, og den tæller med. Eller sagt på dansk: Selv en lille bitte ændring er en ændring!

Og hvordan får man lige en "last modified" på hvis man er hosted på en Windows Server?

 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Oxkjær:
Og hvordan får man lige en "last modified" på hvis man er hosted på en Windows Server?

Det skal dit webhotel kunne svare dig på. Mine sites hostet på Windows servere returnerer en last modified date i headeren, så Windows serveren kan i hvert fald gøre det :-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

okay! betyder det så at jeg ikke behøver at ændre teksten eller billederne? jeg kan bare sætte et punktum den ene dag og så fjerne det den anden? eller skal der mere til for at vedligeholde og opdatere en hjemmeside! og jeg ved godt at der er lidt mere i opdatering af en nyhedshjemmeside som pol.dk eller sider som får nye produkter hele tiden eller får udsolgt af andre varer! 

det jeg tænker på er mere googles betragtning af sidens opdaterethed om så at sig! hehe

Tak for forrige svar Thomas

mvh Omar 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:

okay! betyder det så at jeg ikke behøver at ændre teksten eller billederne? jeg kan bare sætte et punktum den ene dag og så fjerne det den anden? eller skal der mere til for at vedligeholde og opdatere en hjemmeside! og jeg ved godt at der er lidt mere i opdatering af en nyhedshjemmeside som pol.dk eller sider som får nye produkter hele tiden eller får udsolgt af andre varer! 

det jeg tænker på er mere googles betragtning af sidens opdaterethed om så at sig! hehe

Tak for forrige svar Thomas

mvh Omar 

 

Mener da at det skal mere til... Google læser da ikke punktumer - Eller hvad ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Google er ikke så dum at den ranker sider meget højere end andre bare fordi man retter en smule...

At skrive en enkelt side om dagen med kvalitetsindhold virker derimod

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)