Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny IT virksomhed mangler navn...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg er ny her men har fuldt debatten i et stykke tid...

Jeg arbejder på at starte en lille 1 - 2 mands virksomhed indenfor salg og support af IT udstyr til private og mindre virksomheder, men mangler navnet til virksomheden, som kun betjener kunder i Vestsjælland og Nordsjælland, da vi ikke vil køre alt for meget ( Dovenskaben længe leve )... selve firmaet vil enten ligge i en (lille) by ved navn Dianalund eller i den noget større Slagelse.

Vi har valgt at virksomheden skal arbejde med følgende emner:


  • Alt indenfor netværk.

  • Salg og support af pc og server hardware samt software.

  • Vi vil primært supporte Microsoft produkter.

  • Vi vil med tiden afholde kursur indenfor brugen af forskellige software produkter.


Vi ville gerne have vores firmanavn så kort som muligt uden at det mister beskrivelsen af firmaet, helst på en 4 - 10 bogstaver, der ud over skal et .dk navn være ledigt..

Jeg håber i kan hjælpe os herinde... på forhånd tak...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
uggi-it.dk

Nu ved jeg ikke lige, hvad uggi står for, men det er da unikt...

micro-it.dk

it-uggi.dk

micro-uggi.dk

Hvis I nu ikke vil have uggi med i navnet, er mine forslag jo ikke fantastiske

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
tjaa.. nu var det ikke så gennemtænkt (af os da indlægget blev skrevet) at vi er de her 1 -2 personer så derfor ønsker vi ikke at have vores "nicknames" ind i selve navnet... uggi er nok ikke en god idé at bruge ...

men Micro-it.dk er et fantastisk navn som  lyder godt... har du flere af samme skuffe ?? ellers har vi en vinder ...


Edit: Domainet Micro-IT.dk er hermed vores vi takker for det perfekte navn som ved afstemning vandt 2/2 af stemmerne... tak for hjælpen... vi behøver ikke flere navne for denne gang ...
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det burde man jo næsten tage betaling for

Held og lykke med det. Jeg var glad for at kunne hjælpe

Hvis I nu skal have hjælp til udformelse af logo eller noget andet grafisk, må du jo endelig sige til!

Tilmeldt 12. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, det burde man jo n�sten tage betaling for

Held og lykke med det. Jeg var glad for at kunne hj�lpe

Hvis I nu skal have hj�lp til udformelse af logo eller noget andet grafisk, m� du jo endelig sige til!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi skal nok ikke have hjælp med andet end et slogan ( som du kan læse om i en ny tråd.. ) da vi begge er uddannet IT-Supportere og har arbejdet som freelance webdesignere i 2 år...

Men mange mange tak...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)