Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan tjener du flere penge på Adwords

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Guide til at tjene penge på Adwords:


Jeg tror måske jeg har fundet de vise sten, og vil gerne dele dem med jer andre.

For jeg har fundet frem til hvordan vi alle kan tjene flere penge på det vi går og laver.


Selv kører jeg med Adwords reklamer på mine sites. Og jeg har fundet frem til hvordan jeg kan opbygge nye sites og tjene endnu flere penge.


Det hele handler om at finde de søgeord, hvor der er enormt hård konkurrence blandt virksomhederne. Der er ikke nødvendigvis den store efterspørgsel efter "ordene". Men det vigtige er, at jeg opbygger et tema på min hjemmeside som afspejler de ord som der netop er så hård konkurrence omkring. Siden skal selvfølgelig være dynamisk og indeholder masser af informationer som giver den besøgende værdi. Men det vigtige er her, at det er "konkurrencen" der bestemmer indholdet på mit site.


Det betyder så, at værdien af hvert klik er højt.


Er der i denne sammenhæng flere gode råd til at tjene, endnu flere penge på Adwords ?


Jeg vil især gerne høre om nogen er jer har erfaringer med: 


  • specielle placeringer på siden af adwords ?
       
  • farver på adwords?
       
  • anvendelse af store og små formater - hvad giver bedst ?
       
  • grafik vs tekst?


Det kunne også være dårlige erfaringer med Adwords?


Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du mener AdSense, altså hvor du modtager penge for at vise andres AdWords.



Personligt synes jeg det er tåbeligt at spilde din og andres tid på at lave et site hvis eneste formål er at vise AdSense annoncer. Der er ikke noget jeg hader mere end at havne på et site der reelt ikke er andet end et annonce site. Hvis jeg så samtidig var AdWords annoncør indenfor det givne felt ville det pisse mig endnu mere af. Det er muligt at jeg ville få en bruger via den AdWords annonce på dit site - men hvis dit site slet ikke eksisterede ville jeg måske have fået den bruger via organisk søgning i stedet. Derfor lader jeg konsekvent være med at vise mine annoncer på Googles content network da der er for stor chance for at havne enten på et site som det du beskriver eller hos fuskere der bare klikker for at score pengene.



Brug da din tid på at lave en forretning der reelt sælger noget eller giver en service - hvis du så kan kombinere det med reklamer så er det fint med mig, men et site for reklamernes skyld er SKOD.



/Claus



https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,

Jeg tror du misforstod hvad jeg skrev.

 

Jeg mener bare, at hvis man går i tankerne om at opbygge et site. Og man gerne vil have en indtjening Adsense (tak :-)) så kan man jo lige så godt overveje om der er penge i dette område.

 

Jeg opbygger skam ikke sites som ikke har indhold. Det kan du også se på www.hrupdate.dk - men jeg går 100% fokuseret efter områder hvor der er hård konkurrence blandt annoncørerne. Og det giver altså bonus.

 

Blot et tip.

 

Men selv hader jeg altså også at have på sider der kun er reklamer. Det er noget skod :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis dit site reelt giver værdi for brugeren, og det ser det ud til at hrupdate godt kunne gøre hvis artiklerne ellers ikke er samlet andre steder, så er det fint med mig.

Du mangler iøvrigt www.offentlige-stillinger.dk i din jobdatabase liste.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Den leverer absolut værdi. Det viser væksten i nye besøgende og loyaliteten blandt de tilbagevendende.

Tak for tippet med http://www.offentlige-stillinger.dk/ den er nu lagt ind. Der findes jo omkring 46 jobbaser på det danske jobmarked :-)

...så du kender måske Promedia ?

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige set et onlineværktøj der listede de højest betalte søgeord.

Men ny kan jeg ikke finde det igen.

Nogen der kender det ?

Tilmeldt 20. May 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)