Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokat søges til civilt søgsmål mod udlejer.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal huske hvis han har skrevet i lejekontrakten at han sætter lejemålet i stand når i fraflytter så kan det blive en dyr flytning.

Jeg er selv udlejer og jeg foretrækker at mine lejere snakker med mig først også¨hvis vi ikke kan blive enige på det gå rettens gang.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv tidligere udlejer og vi har prøvet at snakke med udlejer om flere ting. Lige lidt hjælper det, derfor man tager kontakt til nogle kyndige personer for at få hjælp til at afslutte sagen på retfærdig hvis.

/Brian

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det bliver en dyr omgang for jer med en advokat, udgifterne kan nemt løbe op i det samme som I "MÅSKE" får lejen nedsat. 

Hvad med "Bolig Advokaterne". De er måske ikke de billigste men de reklamerer da med at de har forstand på boliger.

Derudover synes jeg du har en lidt kedelig tone over for dem, der stiller sig kritiske over for din holdning i denne tråd. Det er muligt at de (og nu også jeg) ikke svarer på dit spørgsmål, men til en hvis grænse har vi ytringsfrihed og kan skrive hvad vi vil. Du er velkommen til at ignorere det istedet.

Hvis du også er sådan live, undrer det mig ikke at du ikke har kunne tale med udlejer om det.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tak for dit indlæg, vil ikke undskylde overfor mine indlæg henvendt til Preben og det er vist også det eneste indlæg hvor jeg benytter den kedelige tone.

Selvfølgelig må folk da gerne stille sig kritiske, men de skal ikke forvente et glad svar tilbage hvis de selv benytter en kedelig tone.

Vil undlade at kommentere mere i denne tråd da jeg har fået tilstrækkelig med dejlige gode indlæg som jeg kan bruge til noget. :)

De bedste ønsker om god jul og godt nytår til alle.

 

/Brian

 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 05:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian K:

Preben

Jeg vælger at overse det indlæg du har skrevet nu og forventer ikke du kommentere mere i denne tråd overhovedet!!! '

Utroligt som folk skal vælge at komme med negativt udladet indlæg når de ikke aner hvad der ligger mere til baggrund.

Jeg vælger med vilje ikke at komme med de personlige årsager da jeg ikke ønsker at udstille nogle.

Dette emne er lagt op som debat, og det betyder ikke at fordi det er din tråd at du styrer hvad folk skriver, du behøver heller ikke kommentere alt,  folk skal svare hvad du gerne vil høre ellers bliver du sur hmm.

citat: Utroligt som folk skal vælge at komme med negativt udladet indlæg når de ikke aner hvad der ligger mere til baggrund citat slut  men så er det jo en helt anden årsag end de 20 m2 du vil slæbe manden i retten for, og så ber du om at høre folks meninger når de ikke har fået hele historien det er ikke særlig tillidsvækkende!!!

hvis du ikke vil udstille nogen hvorfor ringer du så ikke bare efter en advokat?

vh preben

 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)